تاریخ انتشار: جمعه, 18 بهمن 1398 ساعت 13:41

وسایل ضروری نوزاد

وسایل ضروری نوزاد شامل مورد های بسیار زیادی است که باید قبل از به دنیا آمدن نوزاد، آن ها را تهیه کنید. برای این که بتوانید آرامش نوزاد خود را به نحو احسن مهیا کنید لازم است قبل از هر چیزی در زمانی مناسب یعنی قبل از ماه های آخر بارداری، در مورد وسایل ضروری نوزاد به تحقیق و جست و جو بپردازید و مهم ترین تجهیزات را تهیه کنید تا در صورت به دنیا آمدن ناگهانی نوزاد دلبند تان نگران وسایل مورد نیاز او نباشید.

ابتدای تولد همواره جزء مهم ترین دوران زندگی هر کسی است که مستلزم مراقبت های ویژه ای می باشد. مراقبت از نوزاد نیز زمانی به نحو احسن اعمال می شود که والدین بتوانند حداقل ترین و ضروری ترین وسیله ها را برای نوزاد خود تهیه کنند.

 

همان طور که می دانید خرید سیسمونی در کشور ما جزء عادات مرسومی است که هر خانواده ای با توجه به بودجه ی اولیه ی خود به آن می پردازد. اما لازم است بدانید در میان لیست بلند بالای سیسمونی نوزاد برخی از موارد اهمیت بیشتری نسبت به بقیه دارند و در زمره ی وسایل ضروری نوزاد قرار گرفته اند که می توان آن ها را تحت عنوان های مختلفی از قبیل موارد زیر معرفی کرد:

  • البسه: لباس نوزاد را باید مهم ترین و همچنین جذاب ترین بخش سیسمونی نام برد که دارای دامنه ی بسیار گسترده ای از مدل هاست. از لازم ترین لباس هایی که نباید خرید آن ها را فراموش کنید می توان به مواردی چون بلوز هایی با یقه های بزرگ، لباس خواب های یک تکه، دستکش های نرم، کلاه، ژاکت، شلوار و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید پارچه های نرم و نخی بهترین جنس برای لباس های نوزاد هستند.
  • ملزومات حمام: برای حمام کردن نوزاد لازم است حداقل، وسیله هایی نظیر حوله ی مخصوص نوزاد، شامپو بچه، بورس نرم نوزادی، وان نوزاد و موارد دیگری از این قبیل را تهیه کنید.
  • سرویس چوب: بیشترین اجزای سیسمونی را سرویس چوب نوزاد تشکیل می دهد که دارای مواردی چون تخت خواب، صندلی غذای کودک، کمد و ... است.
  • ملزومات تغذیه: این بخش از وسیله های نوزاد عبارتند از شیشه شیر، پستونک، شیر دوش و ...
  • سرویس کالسکه: در یک سرویس کالسکه ی کامل مواردی چون کالسکه، گهواره، کریر، ساک، صندلی ماشین و ... وجود دارد.
  • همچنین مورد های متعدد دیگر نظیر پوشاک، گهواره، پتو، بالش، تشک و ...

 

هر کدام از موارد بالا به نوبه ی خود از اهمیت بالایی برخوردار هستند که می توانید بر اساس تشخیص خود و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، ضروری ترین مورد ها را در راستای رفاه حال نوزاد دلبند تان تهیه کنید. حالا در ادامه ی متن می خواهیم به موضوع خرید باکیفیت ترین وسیله های ضروری نوزاد بپردازیم که لازم است در فرایند خرید خود لحاظ کنید.

فرایند خرید وسایل ضروری نوزاد

وسایل مورد استفاده برای نوزاد ارتباط مستقیمی با رفاه حال او دارد، بنابراین باید در خرید انواع مختلف این وسیله ها توجه به پارامتر های کیفی را فراموش نکنید؛ لذا اگر محصولات بی کیفیت و کم کیفیتی خریداری کنید خطرات جبران ناپذیری نوزادتان را تهدید خواهد کرد.

برای خرید باکیفیت ترین وسیله ها بهتر است در مورد انواع برند های تولید کننده شناخت کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه ها را انتخاب کنید. لازم به گفتن است در اینترنت منابع مطلوبی پیرامون معرفی میزان کیفیت انواع برند ها وجود دارد که کمک مطلوبی به تقاضا کنندگان می کند.

البته بهتر است بدانید تاثیر گذار ترین کاری که می توانید برای خرید با کیفیت ترین وسیله های نوزاد به ویژه وسایل ضروری او انجام دهید، خرید از طریق روشی با اعتبار است. روش های می توانند به اعتبار مطلوبی در جامعه برسند که باکیفیت ترین محصولات را با مقرون به صرفه ترین قیمت ها ارائه می کنند.

فروش سیسمونی نوزاد اعم از وسیله هایی نظیر ملزومات بهداشتی، تخت خواب، صندلی غذای کودک (می‌توانید صندلی غذای کودک را از نی نی مد یا دیجی کالا تهیه کنید) و ... از طریق روش های عدیده ای از جمله موارد زیر انجام می گیرد:

  • فروش در نمایندگی برند های تولید کننده
  • فروش در فروشگاه های سیسمونی
  • فروش به طور مستقیم از طریق تولید کننده ها
  • فروش از طریق درگاه های موجود در فضا های مختلف اینترنتی
  • و ...

جالب است بگوییم در میان روش های فوق، فروش آنلاین سیسمونی مورد استقبال بالایی در جامعه قرار گرفته است؛ چرا که مادران باردار می توانند در هر زمان و مکانی به خریدی معتبر و در عین حال با صرفه بپردازند.

در اینجا برخی از بهترین فروشگاه ها برای خرید سیسمونی را به صورت تیتر وار مرور می کنیم:  نی نی مد ninimod.com (سیسمونی نوزاد دختر و پسر)، نی نی لازم، نی نی کالا، دیجی کالا، مای نی نی و...

2003 نمایش

نظر دادن