یکشنبه, 20 اسفند 1402 ساعت 17:40

مرتضی تبریزی درگذشت

مرتضی تبریزی گوینده طناز برنامه «جمعه ایرانی» و بازيگر سریال‌های تلویزیونی طنز درگذشت.
بهنوش طباطبایی بازیگر زن سینمای ایران تصویری از مجسمه به اشتراک گذاشت و نوشت: سالهاست مادرم این مجسمه از من را داخل ویترین خود دارد.
فصل پنجم برنامه «زندگی پس از زندگی» با اجرای عباس موزون در روزهای ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ روانه آنتن می‌شود. بر خلاف سال‌های پیش که این برنامه پیش از افطار پخش می‌شد، امسال زمان پخش آن به بعد از افطار منتقل شده و ساعت ۲۱ روی آنتن…
صبح امروز «دوشنبه ۱۴ اسفند۱۴۰۲» نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.
سه شنبه, 08 اسفند 1402 ساعت 09:43

ساسی مانکن و عموپورنگ به هم رسیدند!

به تازگی در فضای مجازی کلیپی از ساسی مانکن، خواننده پرحاشیه و مبتذل آن ور آبی منتشر شده که واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.
دوشنبه, 07 اسفند 1402 ساعت 12:22

«علی صبوری» به زندان نمی‌رود

وکیل مدافع علی صبوری گفت: در حکم جدید، قاضی رای داد تا موکلم به زندان نرود و تحت نظارت الکترونیک (پابند الکترونیک) قرار بگیرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین انصاریان گفت: هیئت‌ها باید علمی شود و نباید مداح محور باشد. من با مداحی مشکل ندارم و این‌ها در جلسات محرم و رمضان ۱۳-۱۴ میلیون نفر را از گناه دور می‌کنند، اما باید مدیر جلسه تشویق شود که جلسه علم محور شود و عالمی را دعوت کنند…
سه شنبه, 24 بهمن 1402 ساعت 11:43

بازگشت مهران غفوریان به تلویزیون

مهران غفوریان که این روزها هم در نمایش‌خانگی و هم در سینما نقش‌های جدّی و بعضاً کمدی از خود به جای می‌گذارد بعد از مدت‌ها با یک برنامه تلویزیونی برمی‌گردد.
رئیس هیئت امنای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) ضمن انتقاد از مهجوریت قرآن کریم در جامعه گفت: باید کنار تجوید و قرائت به تفسیر کلام وحی نیز بها داد بنابراین لازم است در این ایام به‌صورت ویژه نهضتی برای تفسیر قرآن کریم شکل گیرد.
دوشنبه, 16 بهمن 1402 ساعت 09:13

ارتباط بعثت پیامبر (ص) به مهدویت

امتداد خط بعثت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله، همان تحقق وعده خداوند مبنی بر غلبه دین اسلام بر جمیع ادیان توسط امام عصر عجل الله تعالی فرجه و بعد تشکیل حکومت حقه در پهنه عالم در جهت سیر رشد بشریت است.
پنج شنبه, 12 بهمن 1402 ساعت 11:13

ویدئو| هر روز به این ۳ امام سلام بدهید

برگرفته از سخنرانی‌های استاد مسعود عالی.
صفحه1 از1495