جمعه, 07 ارديبهشت 1403 ساعت 17:28

کلیپ| رائفی پور؛ «دستگاه دشمن‌سازی»

کلیپی از سخنان علی‌اکبر رائفی‌پور با عنوان «دستگاه دشمن‌سازی» را در ادامه می‌بینید.
اظهارات عجیب مشاور موساد درباره باکو: اینها مسلمانان بی‌سواد و گیجی هستند که اصلا نمی‌دانند در خاورمیانه چه خبر است و ما به خاطر همین به راحتی آنجا نفوذ کردیم/ خانواده علی‌اف کاملا با یهودی‌ها ارتباط عمیق دارند و یک پسر یهودی که با داماد ترامپ رفیق است ارتباط خوبی…
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته کار و کارگر چهارشنبه (پنجم اردیبهشت۱۴۰۳) در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور در حسینیه امام خمینی(ره) به نکات مهمی از جمله مساله کارگران، امنیت شغلی، تولید و موانع بر سر راه آن اشاره کردند.
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 ساعت 17:15

ویدئو| کاخ سفید مسجد شد

رائفی‌پور گفت: غرب‌زده‌ها متوجه نیستند که مطالبه آزادی در کشورهایشان از سوی غربی‌ها ⁧استحمار⁩ ایشان است.
علی‌اکبر رائفی‌پور با بازنشر اظهارات آقاتهرانی، در این باره نوشت: مسئله حجاب مادامی که مسئولان به‌دنبال سیاست‌بازی هستند، مادامی که دل به غیر خدا بسته‌اند! مادامی که به احکام الهی از دریچه صندوق‌های رای می‌نگرند، مادامی که عملگرایی و پرگماتیسم جزء جدایی‌ناپذیر کارنامه کاری و هویتی‌شان در طول این سال‌ها…
تظاهرات‌ها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه در ده‌ها دانشگاه آمریکایی در جریان است و در حال سرایت به کشورهای دیگر است.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی و موشکی به یک کشتی اسرائیلی در خلیج عدن و همچنین حملات موشکی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.
در ادامه خیزش دانشگاههای آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، صدها دانشجو در ایالت‌های مختلف به دست نیروهای پلیس دستگیر شدند.
مقاومت اسلامی لبنان در عملیاتی ترکیبی یک کاروان نظامی ارتش اسرائیل را در نزدیکی موضع نظامی «رویسات العلم» در شمال فلسطین اشغالی به دام انداخت.
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 ساعت 17:01

بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان

مرزبانی ایران درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان اطلاعیه ای صادر کرد.
صفحه1 از13569