تاریخ انتشار: شنبه, 01 شهریور 1393 ساعت 14:16

هیات دولت در حرم امام خمینی (ره)

رییس جمهوری و اعضای هیات دولت روز شنبه در آستانه هفته دولت با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

اعضای هیات دولت با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.
 
رییس جمهوری و هیات دولت در این آیین همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه و اهدای گل از فداکاری و خدمات ایشان به انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
 
بر اساس این گزارش، رییس جمهوری در این آیین بر سر مراقد شریف حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی فرزند امام راحل، آیت الله توسلی یار دیرین امام(ره)، آیت الله سلطانی بروجردی و مرحوم دکتر بروجردی، داماد امام راحل حضور یافته و فاتحه قرائت کردند.
 
دکتر روحانی و اعضای دولت همچنین با حضور بر سه مزار شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی و شهدای دولت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
 
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی نوه امام(ره) و تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) ،رییس جمهوری و اعضای هیات دولت را همراهی می کرد. عکس های سایت ریاست جمهوری، عبدالواحد میرزاده عکاس ایسنا و مصطفی قطبی عکاس ایرنا از حضور هیات دولت در این مراسم را در زیر می بینید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

2255 نمایش

نظر دادن