تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 آذر 1394 ساعت 08:00

برخی از تیترهای امروز روزنامه کیهان علیه دولت!

البته اشتباه نشود! تیترهای منفی امروزه رسانه های منتقد دولت روحانی، سیاه نمایی نیست! تنها انتقاد است تا دولت خود را اصلاح کند.

به گزارش آخرین نیوز، در دوران دولت احمدی نژاد خصوصاً دوره دوم ریاست جمهوری وی، اگر روزنامه، سایت و یا رسانه ای از تیترهای منفی (خصوصاً در حوزه اخبار اقتصادی) در اخبار منتشرشده خود، استفاده می کرد، سریعاً به سیاه نمایی متهم می شد.

متهم می شد که چرا "نمی گذارید دولت کار خود را در آرامش دنبال کند".

علی رغم سیاه نمایی! سایت ها و روزنامه های منتقد دولت احمدی نژاد و تعاریف و تمجیدهای رسانه ها و روزنامه های همفکر دولت احمدی نژاد، دولت قبل در زمینه اقتصادی نمره مردودی گرفت.

بزرگترین شاهکار دولت قبل که عاملی برای گران شدن تمامی کالاها شد برمی گشت به داستان گرانی ارز؛ دلار 900 تومانی به 3000 تومان افزایش یافت و همین فاجعه، آغاز گرفتاری های مردم در زمینه اقتصادی شد.

نمونه اش پراید 7 میلیونی بود که همانند دلار، قیمت 3 برابری به خود گرفت و به 21 میلیون رسید.

اما روزنامه و رسانه هایی که در آن دوران، علی رغم همه مشکلات اقتصادی بحرانی، همواره از تیترهای مثبت استفاده می کردند، امروزه تیترهایشان منفی شده است!

البته اشتباه نشود! تیترهای منفی امروزه رسانه های منتقد دولت روحانی، سیاه نمایی نیست! تنها انتقاد است تا دولت خود را اصلاح کند.

در ادامه تیترهای منفی شماره امروز روزنامه کیهان که اکثراٌ اقتصادی است، در ادامه می آید:

 

روزنامه کیهان:

- انتقاد حجت الاسلام طباطبایی از روحیه اشرافی گری در هر ۲ دولت هاشمی و روحانی

- رفتار پوپولیستی از سبد کالا تا وام خودرو

- دولت در افسارگسیختگی ارز طرف مردم است یا دلالان؟!

- یارانه نقدی برخی کارگران ساختمانی هم قطع شد

- طرح خرید اعتباری کالا شروع نشده به تعویق افتاد!

- و ...

 

گفتنی است که طی چند روز اخیر اخباری درمورد رقم یارانه ای که دولت قبل به برخی روزنامه ها و رسانه های حامی خود داده بود، منتشر شد که تعجب بسیاری از رسانه ها را به دنبال داشت.

803 نمایش

نظر دادن