تاریخ انتشار: شنبه, 22 آذر 1393 ساعت 13:20

خودروی دنا، 41 میلیون یا 48 میلیون؟

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت در تشریح آخرین جلسه این شورا گفت: تعیین قیمت خودروی سواری دنا مهمترین محور جلسه شورای رقابت بود که با وجود پیشنهاد 48 میلیون تومانی ایران خودرو برای قیمت خودروی دنا، شورا بر اساس فرمول و کار کارشناسی قیمت دنا را 41 میلیون و 950 هزار تومان تعیین کرد.

به گزارش اخرین نیوز نیوز، عیسی امامی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت درباره جزئیات جلسه شورای رقابت گفت: موضوع اصلی جلسه درباره نحوه قیمت گذاری خودروی سواری دنا که از محصولات تولیدی ایران خودرو است، بود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشنهادات و سناریوهای متفاوتی برای قیمت گذاری خودرو دنا در جلسه مطرح شد که تاکید اعضا بر این بود که فرمول و قیمت گذاری باید به صورت شفاف باشد که امکان سوء استفاده از بین برود.

امامی تصریح کرد: براساس دستور العمل قیمت گذاری و جمع بندی های کارشناسی جلسه شورای رقابت مقرر شد قیمت خودروی سورای دنا 41 میلیون و 950 هزار تومان تعیین شود.

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت افزود: در جلسه شورا نمایندگان ایران خودرو پیشنهاد 48 میلیون تومانی را برای خودرو دنا مطرح کردند البته آنها مدعی بودند که قیمت واقعی دنا 51 میلیون تومان است.

1568 نمایش

نظر دادن