تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 اسفند 1391 ساعت 16:16

حضور قطعی قالیباف در انتخابات بدون ائتلاف

از اول هم ائتلافی در کار نبود هر چه بود مذاکره بود/قالیباف بر آمدن خود در انتخابات ریاست‌جمهوری اصرار دارد.  

  این شبهه در فضای عمومی جامعه به وجود آمده که در حال حاضر با ائتلاف 1+2 دو نفر کنار رفته که یک نفر باقی مانده است قالیباف گفت که هنوز این اتفاق رخ نداده است ولی باز هم در حال رخ دادن است، همچنین گفت که بر آمدن خود در انتخابات ریاست‌جمهوری اصرار دارد.

 

قالیباف در این جلسه در مورد ائتلاف از این تعبیر استفاده کرد که این یک «مذاکره» است و نه «ائتلاف».، چون اعتقاد به مذاکره دارد و فکر می‌کند که در این مذاکرات می‌توانند از یکدیگر حمایت کنند.

 

 ایسنا نوشت: مهرداد لاهوتی اظهار کرد: روز گذشته حدود 50 نماینده مجلس به دعوت آقای قالیباف در ساختمانی در خیابان حافظ حضور پیدا کردند و جلسه‌ایی را برگزار نمودند. برای حضور نمایندگان اطلاع‌رسانی عمومی انجام شده بود و نمایندگان به دعوت آقای قالیباف با تمایل شخصی خود در این جلسه حاضر شده بودند.

نماینده مردم لنگرود ادامه داد: این نمایندگان در خصوص آمدن آقای قالیباف به صحنه انتخابات نگاه مثبتی داشتند، از طرف دیگر آقای قالبیاف نیز اعتقاد داشت که تشکیلات کشوری، استانی و شهرستانی‌اش را بهتر از کاندیداهای دیگر ساماندهی کرده‌ است و این روند انتخاباتی‌اش را ادامه می‌دهد.

لاهوتی با بیان اینکه در این جلسه در مورد شبهات پیرامون ائتلاف 1+2 ، قالیباف توضیحاتی را ارائه کرد، گفت: این شبهه در فضای عمومی جامعه به وجود آمده بود که در حال حاضر با ائتلاف 1+2 دو نفر کنار رفته که یک نفر باقی مانده است. این در حالی است که آقای قالیباف گفت که هنوز این اتفاق رخ نداده است. ولی باز هم رخ دادن این موضوع را امکان‌پذیر دانست، همچنین گفت که بر آمدن خود در انتخابات ریاست‌جمهوری اصرار دارد.

این نماینده اصولگرای مجلس اضافه کرد: همچنین آقای قالیباف در این جلسه در مورد ائتلاف از این تعبیر استفاده کرد که این یک «مذاکره» است و نه «ائتلاف».، چون اعتقاد به مذاکره دارد و فکر می‌کند که در این مذاکرات می‌توانند از یکدیگر حمایت کنند.

وی همچنین مجدد تاکید کرد که این جلسه برای برطرف کردن ابهامات در مورد آمدن آقای قالیباف به عرصه انتخابات برگزار شده بود.

3133 نمایش

نظر دادن