تاریخ انتشار: شنبه, 05 مهر 1393 ساعت 08:00

آقای هاشمی گفت از ما گذشته ليست بدهيم شما ول نمی کنيد!

بيش از يک سال تا انتخابات مجلس دهم باقي مانده اما احزاب و تشکل هاي سياسي از هم اينک و با شيبي ملايم به برگزاري جلسات و گردهمايي هاي نسبتا خصوصي و برنامه ريزي هاي انتخاباتي مي پردازند. اصلاح طلبان نيز که در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي سال گذشته به موفقيت نسبي رسيده بودند چشم به کرسي هاي سبز بهارستان دوخته اند .

به گزارش آخرین نیوز، در حاشيه ختم مرحوم آيت ا... دعاگو، امام جمعه فقيد شميرانات، مصطفي کواکبيان دبيرکل حزب اصلاح طلب مردم سالاري به سوالات انتخاباتي روزنامه خراسان پاسخ داد که مي خوانيد:

* آقاي دکتر اخيرا بحث تشکيل احزاب جديد اصلاح طلب مطرح شده است .چقدر اين اتفاق در ميان اصلاح طلبان را مثبت ارزيابي مي کنيد ؟

من معتقدم هر چه حزب بيشتري تشکيل شود خوب است و ما استقبال مي کنيم زيرا راه برون رفت از بسياري از مشکلات اين کشور را حرکت به سوي تشکيل احزاب قدرتمند مي دانيم .

* مگر احزاب موجود اصلاح طلب چقدر سودمند بودند که حالا احزاب جديد بتوانند کمک خاصي به جريان شما داشته باشند؟

حالا شما چرا از اين اقدام ناراحتيد؟ ما استقبال مي کنيم و مشکلي از اين جهت نمي بينيم.

* شوراي هماهنگي در مورد بحث انتخابات سال بعد هم جلسه اي داشته است؟

بله کار خوبي که انجام شد اين بود که کارگروه انتخاباتي زير مجموعه کميته سياسي به کميته مستقل انتخابات ارتقا يافت و قرار است با حضور همه دبيران کل عضو شوراي هماهنگي شکل بگيرد و الان آيين نامه هاي آن در حال تدوين است. البته اميدواريم تشکل ها و افراد غير عضو شوراي هماهنگي هم بتوانند در اين کميته حضور داشته باشند زيرا مرجعيت تصميم گيري براي شوراي اصلاحات در انتخابات همين کميته خواهد بود .

* در مورد مجلس خبرگان اين کميته فعال خواهد بود؟

بحث خاصي فعلا در مورد مجلس خبرگان نداشتيم

* اخيرا بحث هايي در مورد مشورت هاي آيت ا... هاشمي با آقايان لاريجاني ، ناطق نوري يا خاتمي در مورد انتخابات مطرح شده ، اين اظهارات را تاييد مي کنيد؟

آقاي هاشمي فرمودند ديگر از ما گذشته که ليست بدهيم اما شما مثل اينکه ول کن نيستيد.

826 نمایش

نظر دادن