تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 دی 1392 ساعت 13:25

طنز: علی مطهری نوبر نماينده‌هاست!

ايسنا: کافي است چند دقيقه همان صفحه اول سايت ايشان را ببينيد تا متوجه بشويد آقاي مطهري از صبح تا شب در حال ارتکاب جرم است، آن هم چه جرم‌هايي!

نماينده مجلسي که عضو فيس‌بوک باشد و در دفتر کارش شنود کار بگذارند و سايتش را فيلتر کنند نوبر است. اين آقاي علي مطهري مثل پدر خدابيامرزش همه چيز را جدي مي‌گيرد. مثلا فکر مي‌کند حقوق مردم خيلي مهم است و حتا حق يک نفر نبايد پايمال شود. استاد شهيد هم همين‌طور بود. مسائل آن‌قدر برايش جدي بودند که آخر جانش را در راه عقيده‌اش داد. آن‌هايي که خطاب به علي مطهري مي‌گويند گيرم پدر تو بود فاضل، از فضل پدر تو را چه حاصل، بدانند که اتفاقا او از فضل همان پدر است که زباني سبز و سري سرخ دارد.
اما سايت آقاي علي مطهري که از چند شب پيش فيلتر شده سرشار از محتواي مجرمانه است. کافي است چند دقيقه همان صفحه اول سايت ايشان را ببينيد تا متوجه بشويد آقاي مطهري از صبح تا شب در حال ارتکاب جرم است، آن هم چه جرم‌هايي، جرم‌هايي مثل: متن کامل نامه علي مطهري به حسين شريعتمداري، بيانيه علي مطهري درباره نتيجه ماجراي شنود و سخني با آيت‌الله جنتي!

آقاي مطهري در فيس‌بوک هم نوشته‌اند: در بيابان گر به شوق کعبه خواهي زد قدم، سرزنش‌ها گر کند خار مغيلان غم مخور! به نظرم آقاي مطهري براي توضيح درباره همين يک بيت که شده بايد امشب را مهمان اوين باشد و بگويد منظورش از خار مغيلان چه بوده است. وقتي مي‌گويم ايشان آدم عجيبي است، براي همين است. شما يک نماينده ديگر نام ببريد که با خار مغيلان کار داشته باشد. نيست. همين آقاي مطهري است که هر چند وقت يک بار ساز مخالف مي‌زند و کاسبي برخي را بر هم مي‌زند. راستي مي‌دانيد برخي کاسب چه هستند و کسب‌شان چيست؟

 

1613 نمایش

نظر دادن