تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 بهمن 1391 ساعت 17:30

تشکیل کمیته اصلاح‌طلبان برای انتخابات با حضور خاتمی

کمیته مشورتی اصلاح طلبان برای حضور هرچه بهتر در انتخابات ریاست جمهوری آینده با حضور اعضای شورای عالی بنیاد باران تشکیل شد.
 
به گزارش مهر، در جلسه ای که چندی پیش با عنوان « کمیته مشورتی اصلاح طلبان » برای حضور هر چه بهتر این طیف در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده برگزار شد، مقرر گردید که بهترین راهبرد و استراتژی در خصوص انتخابات آینده که حضور با یک کاندیدای واحد است، اتخاذ شود.
 
این شورا از بین چندین پیشنهاد مطرح، بر گزینه حضور حداکثری اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با یک نامزد رای آور تاکید کرده و مطلوب ترین راه برای مطرح کردن خود در صحنه سیاسی کشور را برگزیدن این راه عنوان کرده اند.
 
لازم به ذکر است که جلسه این کمیته که اعضای آن متشکل از شورای عالی باران هستند، در هفته های گذشته به دلیل نامساعد بودن حال و کسالت یکی از اعضای برجسته آن برگزار نشد تا این که هفته گذشته با حضور اکثریت اعضا برپا شد.
 
اعضای شورای عالی باران متشکل از افرادی نظیر سید محمد خاتمی، محمدرضا عارف، محمد شریعتمداری، حبیب الله بیطرف، بیژن نامدار زنگنه، مرتضی حاجی، اسحاق جهانگیری، سید حسین مرعشی، سید صفدر حسینی، جعفر توفیقی، محسن صفایی فراهانی، عبدالله ناصری، جمشید انصاری، محمد باقریان، حمیدرضا برادران شرکاء، اشرف السادات بروجردی، نصرالله جهانگرد، الهه حجازی، محمود حجتی، سید حسن رسولی، محمد ستاری فر، زهرا شجاعی، سید محمد صدر، رضا فرجی دانا است، مرحوم حسن حبیبی هم از اعضای این شورا بوده است.
1751 نمایش

نظر دادن