تاریخ انتشار: شنبه, 21 مرداد 1402 ساعت 11:46

همزمان با سالگرد تاسیس بیمارستان انجام شد؛ افتتاح مجموعه کلینیک‌های تخصصی سلامت بیمارستان صارم

در راستای اجرای حمایت از جوانی جمعیت کشور و تشویق جوانان به امر ازدواج و تشکیل خانواده، مجموعه کلینیک‌های تخصصی سلامت و بخش‌های آکواژیمناستیک و داروخانه شبانه‌روزی این بیمارستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان صارم، بخش‌های آکواژیمناستیک و داروخانه شبانه‌روزی بیمارستان صارم افتتاح شد.

یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی بیمارستان صارم بررسی سلامت مادران و پدران آینده در دوران قبل از ازدواج و همچنین در دوره فرزندآوری است.

بهره‌گیری از آخرین روش‌های درمانی در کلینیک‌های سلامت بیمارستان صارم

 تیم تخصصی کلینیک سلامت بیمارستان صارم شامل پزشکان متخصص زنان، اورلوژی، ژنتیک پزشکی، تغذیه و روانشناسی است که در آن‌ها به‌صورت کاملاً ویژه و در قالب یک فرآیند پزشکی تخصصی، ارزیابی‌های لازم بر اساس آخرین متدهای هر حوزه انجام می‌شود

کلینیک‌های سلامت بیمارستان صارم هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ ارزیابی‌های لازم برای صدور «کارت سلامت صارم» (باروری، زنان، قلب و عروق، دندانپزشکی) انجام و از ساعت ۱۶ خدمات مربوط به درمانگاه‌های تخصصی در بخش‌های سقط مکرر، سلامت جنسی، پاپیلوما و منوپوز (یائسگی) ارائه می‌شود.

مراقبت پزشکی مادران باردار

علاوه بر این، بررسی سلامت مادران قبل و در حین بارداری در این کلینیک تحت نظر پزشکان متخصص با بهره‌گیری از آخرین متد تیم درمانی انجام می‌شود

از دیگر بخش‌های تخصصی بیمارستان صارم  بخش دندان‌پزشکی اطفال این بیمارستان است که مادران باردار نیز می‌توانند در دوران بارداری با مراجعه به کلینیک تخصصی مادر و فرزند از خدمات دندان‌پزشکی استفاده کنند.  

غربالگری بر اساس آخرین گایدلاین‌ها

در دپارتمان پستان بیمارستان صارم نیز ضمن غربالگری مراجعه‌کنندگان، اقدامات درمانی بعد از تشخیص به روش‌های سونوگرافی، ماموگرافی، الاستوگرافی بپوپسی سوزنی توسط تیم فوق تخصصی جراحی پستان، انکولوژی و رادیوتراپی، ژنتیک، روانشناسی و تغذیه بر اساس آخرین گایدلاین‌ها و جدیدترین دستگاه‌های رادیوتراپی انجام می‌شود.

گفتنی است کلیه تست‌های پزشکی شخصی در آزمایشگاه بیمارستان صارم انجام می‌شود و به دلیل استفاده از روش‌های نوین تشخیص و درمان در بیمارستان صارم، این بیمارستان به قطب درمان کانسر در پایتخت تبدیل شده است.

198 نمایش

نظر دادن