تاریخ انتشار: شنبه, 24 دی 1401 ساعت 13:58

سیدحسن خمینی: وظیفه همه ما دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی است/ گرفتار تحلیل‌ها نشویم/ باید امروز ساخت، بهتر کرد و از بن‌بست‌ها بیرون آمد/ مسئولین در حال تلاش هستند/ به آینده امیدوار هستیم

امروز هم اول وظیفه همه ما دفاع از جمهوری اسلامی است؛ دفاع از انقلاب و حقانیت این مسیر و حقانیت جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند 57 است.

حجت الاسلام سید حسن خمینی، نوه امام راحل و تولیت حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی در مراسم ششمین سالگرد ارتحال مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: «امروز هم اول وظیفه همه ما دفاع از جمهوری اسلامی است؛ دفاع از انقلاب و حقانیت این مسیر و حقانیت جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند 57 است».

به گزارش آخرین نيوز، بخش های مهم اظهارات وی را در ادامه خواهید خواند:

*«تعصب بر روش ها» جهالت محض است؛ انسان نباید به روش تعصب داشته باشد. تعصب و غیرت باید به هدف باشد؛ هدف مقدس است اما روش ممکن است روز به روز فرق کند. تیم فوتبالی که هر روز با یک تاکتیک بازی می کند، می بازد چون دستش را می خوانند.

*امروز هم اول وظیفه همه ما دفاع از جمهوری اسلامی است؛ دفاع از انقلاب و حقانیت این مسیر و حقانیت جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند 57 است. گرفتار تحلیل ها نشویم؛ باید امروز ساخت، بهتر کرد و از بن بست ها بیرون آمد اما ریشه اش در همان انقلاب است.

*سال ها پیش این جمله را گفتم که ما به گذشته افتخار می کنیم، نسبت به وضع حال معترضیم، ولی نسبت به آینده امیدوار هستیم. اگر امید را از ما بگیرند، حرکتی نمی توانیم بکنیم. همین چند وقت پیش رهبر فرزانه انقلاب اشاره کردند که وضع اقتصادی مردم خوب نیست؛ الحمدلله مسئولین هم در تلاش هستند و باید تلاششان را بیشتر کنند. اما نسبت به گذشته، پایه های انقلاب و اصل جمهوری اسلامی و قانون اساسی، قاطعانه باید دفاع کنید و ان شاء الله همه دفاع می کنیم.

375 نمایش

نظر دادن