تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 آذر 1397 ساعت 05:56

نماینده ارامنه شمال در مجلس: به جای استیضاح باید دنبال انسجام و وحدت ملی بیشتر باشیم

نماینده ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی نیازمند انسجام و وحدت ملی در کشور هستیم، گفت: بسیاری از مشکلات موجود در آموزش و پرورش ریشه در مسائل اقصادی دارد و با استیضاح آقای بطحایی، این مسائل سر وسامان نخواهد گرفت.

«کارن خانلری» امروز- شنبه- در گفت و گو با ایرنا در مخالفت با استیضاح «سیدمحمد بطحایی» وزیر آموزش و پرورش در شرایط کنونی، افزود: در شرایط فعلی کشور، ضرری که استیضاح وزیر دارد، بسیار بیشتر از منفعت آن است.

وی بیان کرد: بسیاری از مشکلات امروز در آموزش و پرورش ریشه در بحث های اقتصادی دارد و این مسائل به هیچ وجه با استیضاح بطحایی، سر وسامان نخواهد گرفت.

خانلری با بیان اینکه در شرایط کنونی سیاسی کشور، واقعا به یک انسجام، وحدت و همبستگی ملی نیازمندیم، عنوان داشت: نباید در این شرایط به فکر استیضاح و برکناری وزیر باشیم.

نماینده ارامنه شمال در مجلس با اشاره به دلایلش در مخالفت با استیضاح بطحائی یادآور شد: به نظر من بحث ها و مشکلات اقتصادی کشور به هیچ وجه با برکناری وزیر آموزش و پرورش حل نخواهد شد و در شرایط فعلی کشور، حدالامکان بایستی انسجام و وحدت ملی را حفظ کنیم.

نماینده ارامنه شمال در مجلس اظهار داشت: گرچه اندکی مسایل مدیریتی وجود دارد اما به حدی نیست که به کنار رفتن وزیر آموزش و پرورش بینجامد.

481 نمایش

نظر دادن