تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 بهمن 1394 ساعت 14:34

کلاهبرداری میلیاردی با پیش بینی حوادث آینده در بروجرد!

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: یک خانم با سوء استفاده از اعتقادات مذهبی مردم با عنوان پیش بینی حوادث آینده، یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

به گزارش آخرین نیوز از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری افزود: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه خانمی اقدام به کلاهبرداری تحت عنوان پیش بینی حوادث آینده می کند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی فرماندهی انتظامی بروجرد قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این کلاهبردار با چرب زبانی از طریق ارتباط تلفنی با شهروندان و دوستی با آنها خود را فردی خیرخواه و معتقد به اعتقادات مذهبی معرفی کرده است.

فرمانده انتظامی بروجرد افزود: این خانم در تماس های خود عنوان کرده که قادر به پیش بینی حوادث ناگوار همچون تصادف است و می تواند از وقوع آن ها جلوگیری کند.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی بروجرد با فعالیت های اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضائی، متهمه را در سطح شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه متهمه در بازجویی به جرم خود اعتراف کرده است، افزود: کلاهبرداری های این خانم در شهرستان های بروجرد و بهبهان انجام شده اند.

وی اظهار کرد: متهمه با قرار صادره روانه زندان شد.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

725 نمایش

نظر دادن