تاریخ انتشار: شنبه, 03 اسفند 1392 ساعت 10:45

مهران رجبی روزهای بد را به در می‌کند + تصاویر

مهران رجبی که با فیلم "خانه پدری" کیانوش عیاری در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشت، در سریال نوروزی شبکه سه بازی دارد و آن را اثری جذاب می‌داند.

ایسنا: مهران رجبی، بازیگر سریال در حال تولید "روزهای بد، در" که ویژه ایام نوروز تولید می‌شود، درباره نقش خود توضیح داد: من در سریال "روزهای بد، در" نقش اردشیر را بازی می‌کنم. اردشیر پدری است که در آستانه ازدواج پسر خود قرار دارد. خانواده او نسبتا فقیر است و دو پسر هم با نام های پرویز و اکبر دارد. به نظرم بهتر است که درباره قصه توضیح زیادی ندهم. چراکه مجموعه نوروزی است و طبیعتا جذابیت های خاص خودش را دارد اما همین قدر می دانم که با سریال جالبی رو به رو هستیم.

وی با بیان این که تاکنون تصویربرداری شش قسمت از سریال به پایان رسیده است، درباره میزان بازی‌اش در این سریال 13 قسمتی توضیح داد: نقش من تقریبا در این سریال محوریت دارد و در کنار بقیه بازیگران سریال همچون آقای برق‌نورد و خانم امیرجلالی و بیژن بنفشه خواه تعریف می‌شود.

در حال حاضر در فیلم سینمایی "تابو" به کارگردانی خسرو معصومی حضور دارم که در مازندران فیلمبرداری می‌شود و در حال رفت و آمد بین این دو کار هستم.

مجموعه تلویزیونی "روزهای بد، در"، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که برای پخش در عید نوروز مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد.

ایرج محمدی و مهران مهام تهیه‌کنندگان این سریال هستند و سعید آقاخانی کارگردانی آن را بر عهده دارد. همچنین فیلمنامه این اثر توسط برزو نیک‌نژاد به رشته تحریر درآمده است.

1-3036.jpg

http://media.isna.ir/content/2-2115.jpg/4

http://media.isna.ir/content/3-1758.jpg/4

1823 نمایش

نظر دادن