تاریخ انتشار: شنبه, 29 مهر 1402 ساعت 08:21

درگیری هولناک خانوادگی با ۵ کشته در یاسوج

مردی که شب گذشته پنج نفر از اعضای خانواده خود را در یاسوج با اسلحه به قتل رسانده بود دستگیر شد.

صدا و سیما نوشت: شهرام مهدوی مطلق، فرماندار بویراحمد از برقراری آرامش پس از قتل 5 نفر در یاسوج در یک منازعه خانوادگی در یکی از روستاهای یاسوج خبر داد.

وی با اشاره به حادثه قتل 5 نفر در یکی از روستاهای یاسوج اظهار کرد: دیشب حدود ساعت ۲۲ فردی با هویت معلوم به درب منازل مسکونی دو برادر خود در روستای چشمه پهن دشتروم مراجعه و با اسلحه کمری دو برادر، زن برادر و دو دختر برادر خود را به قتل می رساند و از محل متواری می شود.

مهدوی مطلق ادامه داد: با همکاری انجام شده و تلاش نیروی انتظامی و البته همراهی مردم قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.

فرماندار بویراحمد گفت: خوشبختانه با همکاری ریش سفیدان و همچنین حضور برخی اعضای شورای تامین شهرستان بویراحمد که خود نیز در محل حضور پیدا کردم شاهد آرامش در منطقه هستیم.

همچنین سیدجواد هاشمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز با تشریح جزئیات این حادثه دلخراش اظهار داشت: این درگیری به دلیل اختلافات گذشته و خانوادگی در روستای چشمه پهن دهستان دشت روم رخ داد .

وی اظهار کرد: قاتل که شخصی جوان و مجرد است؛ به تازگی از زندان آزاد شده بود و با توجه به دامنه اختلافات و کینه های گذشته اقدام به قتل هولناک این پنج عضو خانواده خود می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: قاتل با حضور به درب منزل برادر خود ۶ تن از اعضای خانواده را با اسلحه کمری زخمی می کند.

هاشمی یادآور شد: پنج تن شامل ۲ برادر، همسر برادر و ۲ دختر برادر در دم جان باختند و خواهر قاتل نیز زخمی می شود و برای درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال یافت.

وی یادآور شد: قاتل نیز پس از ساعتی توسط پلیس دستگیر شد.
244 نمایش

نظر دادن