تاریخ انتشار: جمعه, 18 تیر 1400 ساعت 12:07

لوکا یا لوسیفر؟! + تصاویر

انیمیشن لوکا محصول ۲۰۲۱ جدیدترین محصول مشترک دو شرکت دیزنی و پیکسار می باشد.

به گزارش آخرین نیوز، در ابتدا خاطر نشان می شود هر موجودی از جمله اِلف، کوتوله، دیو، موجودات فرازمینی و... در این نوع از محصولات، در واقع جِن هستند؛ از جمله همین هیولاهای دریایی که در این انیمیشن به تصویر کشیده شدند.

مضمون کلی انیمیشن لوکا در مورد امکان مادی شدن و تجسم اجنه و زندگی آنها در شکل و صورت انسانی بین انسان های حقیقی است. اساساً نام «لوکا» به شکلی مخفف نام لوسیفر یا همون ابلیس هست. [Luca -> Lucifer]

لازمه تحقق ارتباط مردم دنیا با شیاطین، انجام دادن و عادی شدن گناهان بزرگ خصوصا گناهان اجتماعی است. اگر تنها مشعل نور الله در جهان خاموش شود، این امر محقق خواهد شد، چون شیاطین با وجود نور ولایت اهل بیت علیهم‌السلام امکان تصرف در عالم ماده را ندارند.

اگر دیده می شود که در محصولات این شرکت‌ها قتل، خشونت، دزدی، مفاسد جنسی گسترده و خصوصا بحث همجنسبازی شدیدا ترویج می شود دقیقا به همین دلیل است.

از همه این موارد بدتر، مسئله همجنسبازی است، چون با هیچ معیار اخلاقی و فطری بشر سازگار نیست؛ یک عمل بسیار شنیع و فوق‌العاده کثیف.

در این انیمیشن هم ظن بسیار قوی وجود دارد که پشت پرده پیام های رابطه سه نفره دو پسر و یک دختر گونه‌ای از روابط همجنس-غیرهمجنس تحت عنوان کُویر [Queer] می باشد.

اگر دقت کنید مجموع رنگهای این سه نفر همان رنگهای رنگین کمان همجنسبازان است. 

شاهد این ادعا، زوج عروسکی [Ducky & Bunny] در قسمت ۴ انیمیشن داستان اسباب بازی است که رنگهای آنها هم در مجموع همین پیام را می‌رساند. 

همینطور در صحنه‌ای که یک موتور دست‌ساز لوکا و آلبرتو نشان داده می شود، پنل جلوی موتور باز به شکل طیف رنگین کمانی ساخته شده است!

علاوه بر اینها، این انیمیشن شباهت بسیار عجیبی به فیلم سینمایی کثیف همجنسبازی محصول سال دو هزار و هفده آمریکا دارد که سرو صدا و حرف و حدیث‌های زیادی در فضای مجازی در همین زمینه بر پا کرد. 

بزرگترین آرمان جریان ماسونی صهیونیسم بین‌الملل در نظم نوین جهانی، از بین بردن تمامی نشانه‌های خدا در زمین، نابودی همه ادیان ابراهیمی و قرار گرفتن زمین تحت ولایت و سلطه کامل ابلیس علیه‌اللعنة است و آنها در محصولات رسانه‌ای‌ خود به شکل افسارگسیخته‌ای در حال نمایش این آرمان شیطانی هستند.

احتمالا موتور "وسپا" هم که محور داستان این انیمیشین را تشکیل می دهد و هدف این سه نفر، رسیدن به آن هست، نماد همان تک چشم یا چشم جهان‌بین می باشد. یا به عبارت دیگر نماد حکومت جهانی ایلومیناتی که در رأس آن ابلیس قرار دارد!

و "پورتوروسو" نیز همان آرمانشهر یا اتوپیای مدنظر ماسونهاست که در پایان اجرای مسابقه (نماد اجرای پروژه نظم نوین جهانی) شیاطین (به خیال خام خود) پیروز این میدان خواهند بود و در انتها هم امکان دیده شدن آنها توسط انسان ها فراهم می شود!

اما قطعا این خواب آشفته هرگز تعبیر نخواهد شد و به حول و قوه الهی، مکر شیاطین عالم نابود خواهد شد و نظم جهانی اسلامی با ولایت امام زمان ارواحنافداه برقرار خواهد شد.

این امر محتوم الهی است و هیچ تبدیل و تغییری در آن اتفاق نخواهد افتاد؛ ان شاء الله.

1290 نمایش

نظر دادن