تاریخ انتشار: شنبه, 30 دی 1402 ساعت 08:25

بهترین رستوران کاشان کجاست؟

کاشان یکی از جذاب‌ترین شهرهای ایران برای مسافرت است که علی‌رغم وسعت کم، ازنظر تاریخی، فرهنگی و طبیعی، بسیار غنی است؛ همچنین، غذاها و شیرینی‌های کاشان نیز در همه جای کشور طرفدار داشته و گلاب نیز به‌عنوان سوغات کاشان، شهرتی جهانی دارد. با وجود این همه زیبایی در کاشان، حیف است سری به این شهر توریستی نزنید و پس از بازدید از جاذبه‌ها، در رستوران‌های بی‌نظیر آن غذا نخورید. اگر با بهترین رستوران‌های کاشان آشنا نیستید، همراه ما باشید تا چند مورد از بهترین‌ها را معرفی کنیم.

بهترین رستوران‌های کاشان از دید مسافران

مردمان خونگرم کاشان را می‌توان ازجمله هنرمندترین مردمان این سرزمین دانست. حتی سوغاتی‌های این شهر، از گلاب تا فرش دستباف، نشان‌دهنده هنر کاشانی‌‌ها هستند. علاوه بر این موارد، باید بگوییم که کاشان غذاهای فوق‌العاده‌ای نیز دارد که تجربه چشیدن طعم آن‌ها را فقط در رستوران‌های سنتی شهر به‌دست می‌آورید. کافی است به بهترین رستوران‌های کاشان مراجعه کنید تا لذیذترین غذاهای این شهر را امتحان کنید. در ادامه، بهترین رستوران‌های این شهر را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران سنتی سادات

اگر می‌خواهید طعم فوق‌العاده‌ غذای ایرانی و غذای محلی کاشان را بچشید، سری به باغ رستوران سنتی سادات بزنید. پس از گشت‌‌و‌گذار در بلوار امام رضا و خرید سوغات کاشان،‌ می‌توانید به این رستوران خوش‌سابقه سری بزنید و ضمن لذت بردن از فضای زیبا و چشم‌نواز آن، یک وعده غذایی باکیفیت را نیز تجربه کنید. غذاهای سنتی در رستوران سادات با بالاترین کیفیت طبخ می‌شوند و برخورد پرسنل نیز از دید مهمانان، بسیار مطلوب است.

لازم به ذکر است که شما عزیزان می‌توانید دورهمی دوستانه خود را نیز در این رستوران برگزار کنید و از گذراندن اوقات خود در کنار هم، در فضای دلپذیر این رستوران، نهایت لذت را ببرید. تنها نکته قابل‌توجه درباره رستوران سادات این است که در روزهای آخر هفته، ممکن است بسیار شلوغ باشد و برای خالی شدن میزها، مجبور باشید چنددقیقه‌ای را منتظر بمانید.

غار رستوران نیایش

اگر به دنبال تجربه یک اتفاق جدید هستید و می‌خواهید غذا خوردن در محیطی متفاوت را نیز تجربه کنید، غار رستوران نیایش یکی از بهترین پیشنهادها برای شماست. اگرچه عجیب به نظر می‌رسد، اما غار رستوران نیایش واقعاً رستورانی در دل یک غار طبیعی است و فضای بسیار متفاوتی نسبت به سایر رستوران‌ها دارد. البته، این روزها تعداد غار رستوران‌ها در سراسر کشور، رو به افزایش هستند؛ اما هنوز هم غار رستوران نیایش را می‌توان یکی از بهترین‌ها دانست. نورپردازی این رستوران، به زیبایی هرچه تمام انجام‌شده و سرو غذاهای محلی، ازجمله مزایای رستوران نیایش محسوب می‌شود.

رستوران سرای عامری‌ها

رستوران سرای عامری‌ها، یکی از رستوران‌های قدیمی و مشهور کاشان است که با چندین سال سابقه درخشان، می‌تواند اولین پیشنهاد هر کاشانی به شما باشد. این رستوران، یک خانه باشکوه قدیمی است که در دهه ۹۰ مرمت‌شده و حالا با ظاهری زیباتر از پیش، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. وجه تمایز این رستوران با سایر غذاخوری‌های شهر، این است که سرای عامری‌ها از چند بخش مجزا تشکیل‌شده است.

یک قسمت اصلی که ناهار و شام در آن سرو می‌شوند، «تالار آیینه» نام دارد. این تالار سربسته و زیبا می‌تواند بهترین مکان برای صرف یک وعده غذایی عالی باشد. علاوه بر آن، شما می‌توانید غذا را در «حوض‌خانه» نیز میل کنید. در کنار این دو قسمت، بخشی به نام «صبحانه خوری» نیز وجود دارد و همان‌طور که از نامش پیداست، محل سرو صبحانه است.

جالب است بدانید که یک کافی‌شاپ زیبا، به نام «کافه آوگون» در این رستوران وجود دارد که می‌توانید از خدمات آن نیز بهره‌مند شوید. به‌طورکلی، رستوران سرای عامری‌ها با طبخ و ارائه بهترین غذاهای سنتی، امروزی و نوشیدنی‌های مختلف، در فضای بی‌نظیر خود، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هر سلیقه‌ای باشد.

رستوران خانه مرشدی

بدون شک یکی از زیباترین رستوران‌های کاشان، رستوران خانه مرشدی است که نه فقط برای چشیدن طعم غذاهای لذیذ، بلکه برای بهره‌مندی از زیبایی‌های معماری سنتی نیز می‌توانید از آن بازدید کنید. رستوران خانه مرشدی، در حقیقت یک خانه قدیمی به قدمت ۲۵۰ سال است که حالا بازسازی‌شده و به‌عنوان یک رستوران حرفه‌ای، مشغول به فعالیت است.

مراجعه‌کنندگان می‌توانند ضمن سفارش بهترین غذاهای ایرانی و غذاهای محلی کاشان، از طراحی و معماری منحصربه‌فرد محیط نیز لذت ببرند. همچنین باید اشاره‌کنیم که خانه مرشدی، یک لوکیشن فوق‌العاده برای عکاسی است و می‌توانید پس از صرف غذا، در محیط خانه به عکاسی بپردازید.

یکی از غذاهای خانه مرشدی که نزد مسافران محبوبیت زیادی دارد، فسنجان است. برای دسترسی به این رستوران، باید به میدان کمال‌الملک رفته و پس از ورود به خیابان دروازه اصفهان، به کوچه بوستان بروید. این رستوران زیبا، در داخل کوچه، به‌راحتی قابل‌تشخیص است.

باغ بهشت فین

معرفی بهترین رستوران‌های کاشان را با باغ بهشت فین به‌پایان می‌رسانیم. این رستوران حقیقتاً بهشتی از طعم‌ها و مزه‌هاست و باکیفیت‌ترین غذاها را طبخ می‌کند. اگر می‌خواهید طعم اصیل غذای کاشانی را بچشید، سری به باغ بهشت فین بزنید. فین کاشان، جاذبه‌های متعددی نیز برای بازدید دارد. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید سری به باغ فین و حمام فین بزنید، سپس برای خرید سوغات کاشان به بازار بروید و نهایتاً روز را با صرف شام در باغ بهشت فین به‌پایان برسانید.

با فلای تودی، سفری رویایی به کاشان را تجربه کنید

برای آنکه سفری هیجان‌انگیز به کاشان داشته باشید، مسیر سختی در پیش ندارید. کافی است وارد وب‌سایت معتبر فلای تودی شوید و پیش از هر چیز،‌ یک اقامتگاه سنتی بی‌نظیر را رزرو کنید؛ کاشان پر از هتل‌های سنتی زیبایی است که اقامتی رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

سپس باید وارد قسمت قطار یا پرواز شده و بسته به نیاز، بلیط هواپیما یا ارزان ترین بلیط قطار را تهیه نمایید. حالا مقدمات سفری به‌یادماندنی به کاشان فراهم‌شده و کافی است وسایل سفر خود را آماده کنید. خوشبختانه، فلای تودی به‌عنوان یکی از پیشتازان عرصه گردشگری و مسافرت، شرایط را برای برگزاری هرچه راحت‌تر سفرها فراهم کرده است. با فلای تودی، در کمتر از چند دقیقه می‌توانید برای خاطره‌انگیزترین سفر زندگی‌تان آماده شوید.

197 نمایش

نظر دادن