تاریخ انتشار: چهارشنبه, 28 ارديبهشت 1401 ساعت 13:48

پرداخت یارانه به حساب برخی نمایندگان و مدیران ارشد نظام

نماینده مجلس، گفت: سامانه رفاه ایرانیان با گذشت ۱۰ سال از هدفمندی یارانه‌ها هنوز ناقص است، مثلا عده‌ای یارانه حقشان بوده و پرداخت نشده و عده‌ای مانند برخی نمایندگان مجلس یا برخی مدیران ارشد نظام یارانه به حساب‌شان پرداخت شده است.  

ایلنا نوشت: رحیم زارع نماینده مردم آباده و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، گقت: اکنون برای ۳-۴ قلم کالا مانند نان، تخم مرغ، روغن و گوشت و مرغ قرار است یارانه داده شود که طی توافقی که در کمیسیون تلفیق و در جریان بررسی بودجه با دولت داشتیم، گفتند ۳ ماه پرداخت نقدی خواهیم داشت تا به صورت ماه به ماه بتوانند بانک اطلاعاتی را کامل و به‌روز کنند و پس از آن کالابرگ الکترونیکی برقرار خواهد شد.

وی ادامه داد: سامانه رفاه ایرانیان با گذشت ۱۰ سال از هدفمندی یارانه‌ها هنوز ناقص است، مثلا عده‌ای یارانه حقشان بوده و پرداخت نشده و عده‌ای مانند برخی نمایندگان مجلس یا برخی مدیران ارشد نظام یارانه به حساب‌شان پرداخت شده است. این نشان می‌دهد که بانک اطلاعاتی سامانه رفاه ایرانیان هنوز ناقص است و نیاز دارد که کامل و به‌روز شود؛ لذا نیاز بود که این بحث به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی از شرایط اقتصادی مردم و بهبود وضعیت هدفمندی پرداخت یارانه‌ها یک بار به صورت جدی مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد.

560 نمایش

نظر دادن