تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 دی 1400 ساعت 01:14

گل ۳ میلیاردی بازیکن سابق پرسپولیس

محمد انصاری، بازیکن سابق پرسپولیس که طلب حدود ۳ میلیارد تومانی خود را به یک خیریه برای تأمین جهیزیه زوج های بی بضاعت بخشیده است، در انتظار عمل به تعهد مدیران قرمزهاست.

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که حدود ۳ میلیارد تومان از این باشگاه طلب دارد، پایه گذار یک کار خیر و خداپسندانه شده و این پول را برای تهیه لوازم جهیزیه (تولید داخل) زوج‌های جوان نیازمند، به مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) بخشیده است، البته در این بین موانعی باعث شده که تاکنون این اقدام حسنه به سرانجام نرسد.

مجید محمدیان، معاون مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) در این باره می‌گوید: نیت آقای انصاری این است که پول اهدایی برای تهیه جهیزیه زوج‌های محروم با عنوان قرض‌الحسنه گردش داشته باشد.

گره‌ای که از دوره جعفر سمیعی باز نشده است!!

با آن که کلید این اتفاق خوب و سنت حسنه در دوره مدیر عاملی جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس زده شده، اما تا الان اقدامی از سوی باشگاه برای پرداخت پول انجام نشده است!

محمد انصاری در این رابطه می‌گوید: سال ۱۴۰۰ در زمان مدیریت آقای سمیعی این پیشنهاد را دادیم و خیلی پیگیر شدیم و می‌خواستیم هرچه سریع‌تر این اتفاق خوب رقم بخورد و به زوج‌های جوان کمک شود، ولی متأسفانه هنوز به نتیجه نرسیده است.

صدری هم به قولش عمل نکرد

مجید صدری هم که تا چند روز قبل سرپرستی باشگاه پرسپولیس را عهده دار بود، در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، قول همکاری و پرداخت پول را داده بود، اما محمد انصاری اظهار می‌دارد که همه پیگیری‌ها انجام شده، اما تا این لحظه هیچ اتفاق مثبتی نیفتاده است!.

درخواست مؤسسه حضرت رقیه (س) از مدیران پرسپولیس

مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) هم طی نامه‌ای از باشگاه پرسپولیس می‌خواهد که پرداخت طلب انصاری برای تهیه جهیزیه زوج‌های محروم سرعت بگیرد، ولی ظاهراً این نامه هم کارگر نیفتاده است.

مجید محمدیان، معاون مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) از مدیران پرسپولیس درخواست کرده که هرچه زودتر اقدام به پرداخت این پول کنند، چرا که با توجه به افزایش قیمت‌ها، هر چه دیرتر پرداخت شود، از بسته جهیزیه زوج‌های محروم کسر خواهد شد.

واکنش وزیر ورزش

سجادی، وزیر ورزش و جوانان هم در واکنش به این اقدام انصاری، می‌گوید: حتماً پرسپولیسی‌ها باید به قولی که داده‌اند، متعهد باشند و آن را عملی کنند.

توپ در زمین باشگاه پرسپولیس

الان توپ در زمین باشگاه پرسپولیس است و باید دید رضا درویش، مدیر جدید قرمزها عزم جدی برای تحقق این امر خیر و خداپسندانه دارد یا نه. مدیران باشگاه می‌توانند با زدن یک گل طلایی دل بسیاری از زوج‌های جوان و نیازمند را شاد کنند.

۱۰۰ زوج جوان منتظر تصمیم باشگاه پرسپولیس

براساس گفته مسئولان مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) اگر این پول پرداخت شود، می‌تواند با تأمین جهیزیه، ۱۰۰ زوج جوان را راهی خانه بخت کند و با گردش مالی آن این آمار افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری حوزه

رسانه

576 نمایش

نظر دادن