تاریخ انتشار: شنبه, 25 دی 1400 ساعت 11:36

حکایت صفارهرندی از مخالفت چند مسئول با حاج‌قاسم

بر اساس طراحی‌های دشمن قرار بود عراق و سوریه هر کدام به چهار کشور تقسیم شود و حتی دندان تیز کرده بودند که ایران نیز تجزیه کنند.

به گزارش آخرین نيوز به نقل از مشرق، حسین صفارهرندی، عضو اصولگرای مجمع تشخیص مصلحت نظام اخیراً طی سخنانی در مراسم یادواره شهدای لنجان گفته است:‌

بر اساس طراحی‌های دشمن قرار بود عراق و سوریه هر کدام به چهار کشور تقسیم شود و حتی دندان تیز کرده بودند که ایران نیز تجزیه کنند.

او می‌افزاید: "افراد کوته‌بین حتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمانی که حاج قاسم سلیمانی و یارانشان می‌خواستند برای یاری مردم مظلوم سوریه، عراق و فلسطین آستین بالا بزنند، می‌گفتند؛ آن طرف حمایت ابرقدرت‌ها و پول‌ قارون‌های خلیج فارس را در اختیار دارد، چرا می‌خواهید در این عرصه ورود پیدا کنید، در حالی‌که نه بضاعت مالی، نه هیمنه نظامی و نه بسط ید سیاسی دارید و حتی اگر راه درست باشد توان آن را نداریم!"

صفارهرندی تصریح کرد: کاری که شهدا کردند عامل انسجام و استحکام نظام اسلامی شد و می‌توان گفت شهدای دفاع مقدس به واسطه فرهنگی که ایجاد کردند، مقدمه‌ساز پیروزی‌های امروز در دفاع از حرم هستند و این عظمت شهدای دفاع مقدس است که بعد از شهادتشان این فتوحات بین‌المللی را خلق می‌کند.

او می‌گوید: اقتدار نظام اسلامی به گونه‌ای است که امروز هر اراده پلیدی در ۲ هزار کیلومتری مرزهای ما بخواهد غلطی بکند، می‌داند که به سرعت پاسخ دندان‌شکنی دریافت می‌کند و این هزینه برای او صرفه ندارد.

*ما قضاوت درباره آنچه آقای صفارهرندی پیرامون کوته‌بینی برخی مسئولان در قبال حرکت سردار سلیمانی در محور مقاومت گفته است را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم...

333 نمایش

نظر دادن