تاریخ انتشار: چهارشنبه, 31 شهریور 1400 ساعت 23:13

خبر خوش از جنس تولید/ «هپکو» آمد

بعد از اعلام اخبار خوب و بسیار امیدوارکننده طی روزهای اخیر، قائم‌مقام مدیرعامل هپکو اراک از نهایی شدن قرارداد فروش دامپتراک‌های جدید معدنی به ارزش ۳۳۰ میلیارد تومان خبر داد.

علیرضا میقانی در گفت‌وگو با فارس در اراک اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته قرارداد فروش دامپتراک‌های جدید معدنی به ارزش ۳۳۰ میلیارد تومان نهایی و به زودی کار تولید این دستگاه‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که با رفع مشکلات شرکت، هپکو افتخار صنعت کشور به دوران تولید و کار و تلاش بازگشته است.

قائم مقام مدیرعامل هپکو افزود: خبر خوش دیگر اینکه همچنین قرارداد ساخت ۲۹ دستگاه تراک معدنی و بیل مکانیکی نهایی و ساخت این دستگاه‌‌ها باردیگر نوای خوش تولید را در سالن‌های هپکو به صدا درخواهدآورد.

میقانی ادامه داد: ارزش این قرارداد ۱۳۴ میلیارد تومان است که ۴۱ میلیارد تومان پیش دریافت از مشتری اخذ شده است.

وی تاکید کرد: کارگران و مدیران مجموعه هپکو تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا این محصولات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید و به دست مشتری برسانند و ثابت کنند هپکو توانایی تولید دارد، اما باید سفارش کار داشته باشد.

قائم مقام مدیرعامل هپکو گفت: امیدواریم سال 1400 به راستی سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و سال روشن شدن چراغ تولید در تمام صنایع به ویژه صنعت عظیم هپکو باشد.

میقانی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های آقای رئیسی بخش اعظمی از چالش‌ها و مشکلات هپکو برطرف شده، اما مشکلات همچنان هست و یکی از سخت‌ترین این مشکلات مافیای واردات و ترس سودجویان و منفعت طلبان از قدرت عظیم هپکو در تولید دامپتراک است که با وجود توانایی و ظرفیت بالای هپکو در تولید دامپتراک همچنان اصرار بر واردات ماشین آلات مستعمل و دسته دوم و چندم دارند.

641 نمایش

نظر دادن