تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 تیر 1400 ساعت 13:21

«جلیلی» بهترین انتخاب برای معاون اولی دولت + سند

در خوشبینانه ترین تحلیل، جریان لیبرال و غربگرا همه کار می کند تا بتوانند مشکلات کشور را با مذاکره حل کنند تا در نهایت بگویند دیدید حق با ما بود؛ دریغ از آنکه نه ریشه اکثر مشکلات اقتصادی کشور در خارج هست و نه غرب تمایلی به برداشتن تحریم ها دارد!

به گزارش آخرین نیوز، جریان لیبرال و غربگرا که مستقیماً مسبب اوضاع اقتصادی کنونی کشور می باشند، اما در عین حال در کمال ناباوری همواره بهترین مشاوره را برای رفع مشکلات کشور نیز ارائه می دهند؛ به شرط آنکه هرچه گفتند خلاف آن انجام شود.

یکی از این راهنمایی های خوب این روزها را محمدعلی نمازی، عضو حزب کارگزاران مطرح کرده که اتفاقاً دولت آیت الله رئیسی برای حل مشکلات کشور و ایجاد جهش و بهبود اوضاع اقتصادی، باید دقیقاً خلاف آن را انجام دهد.

محمدعلی نمازی | اعتمادآنلاین

نمازی در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص ترکیب کابینه دولت سیزدهم گفت: « جلیلی شخصیت مناسبی برای جایگاه معاون اولی نیست.»

وی در بخش دیگری از این گفتگو در کمال ناباوری اذعان داشت: « جهانگیری به دلیل کارنامه اجرایی بسیار قوی، توانست به خوبی وظایف خود را در جایگاه معاون اولی انجام دهد ولی جلیلی مرد این میدان نیست. »

به نظر می رسد برخلاف ادعای نمازی، سعید جلیلی به واسطه چندین سال فعالیت مستمر در دولت سایه، جلسات مکرر با کارشناسان و نخبگان حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی ورزشی کشور و ارائه راهکارهای دقیق، علمی و غیرشعاری می تواند بهترین، عقلانی ترین و منطقی ترین انتخاب آیت الله رئیسی برای معاون اولی دولت باشد.

801 نمایش

نظر دادن