تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 ارديبهشت 1400 ساعت 09:34

جیغ بنفش بی بی سی و منافقین از ثبت نام رئیسی

به فاصله کوتاهی پس از ثبت نام حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» در انتخابات ریاست جمهوری، رسانه های معاند و از جمله بی بی سی فارسی و سایت گروهک تروریستی منافقین، هجمه علیه این کاندیدای انتخابات را آغاز کردند.  

در همین رابطه بی بی سی فارسی در مطلبی با عنوان «انتخابات ۱۴۰۰؛ ابراهیم رئیسی از 'هیات مرگ' تا 'هیات دولت'؟» نوشت: «رد پای ابرهیم رئیسی در یکی از "مخوف‌ترین" برهه‌های تاریخی عمر جمهوری اسلامی به چشم می‌خورد. او یکی از چهار عضو کمیته موسوم به "هیات مرگ" در اعدام‌های سال۱۳۶۷ است که آیت‌الله منتظری قائم مقام وقت رهبری عملکردش را "جنایت" خواند».

عصبانیت بی‌بی‌سی و منافقین از ثبت‌نام رئیسی/ لاریجانی آشنا به «تعامل با جهان» است

رسانه ملکه انگلیس در ادامه نوشت: «قاعده انتخابات این است که رقیب اصلی آقای رئیسی می‌بایستی از جناح مقابل یعنی اصلاح‌طلبان باشد که تردیدهای جدی در تائید صلاحیت نامزدهای اصلی آن وجود دارد...در چنین شرایطی احتمال می‌رود انتخابات خردادماه بیشتر یک رقابت درون‌گروهی میان اصولگرایان و اصولگرایان میانه‌رو مثل علی لاریحانی باشد».

یک سوال؛ چرا پس از ثبت نام آقای رئیسی، جیغ بنفش بی بی سی فارسی و رسانه منافقین بلند شده است!؟ چرا رسانه هایی که پای ثابت حمایت از تحریم و جنایت علیه مردم ایران هستند، از آمدن رئیسی سراسیمه شده اند!؟

عصبانیت بی‌بی‌سی و منافقین از ثبت‌نام رئیسی/ لاریجانی آشنا به «تعامل با جهان» است

 

منبع: مشرق

567 نمایش

نظر دادن