تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 ارديبهشت 1400 ساعت 09:14

نکاتی متفاوت‌تر درباره ماجرای فایل صوتی ظریف

بعدها نمایان شد که مطهری جامع افکار خمینی بود و این ترور عملاً موثرترین اقدام ممکن برای ارجاع تشنگان حقیقت به این نرم فزار جامع بود و نتیجه این شد که هنوز هم در هر کوچه و خیابانی نشانی از «حکمت مطهر» هست.

انتشار مصاحبه ظریف ابعاد مختلفی دارد و منتشرکنندگان هم اهداف متعددی داشتند!

اما چند نکته مهم‌تر و کلی‌تر از بقیه ماجراست:

۱- اینکه این یک فرافکنی بزرگ بود که نظام و رهبری را مسئول وضع موجود معرفی کنند و...!

۲- از آنجا که محبوبیت سردار دل‌ها روح تازه‌ای به نهضت انقلاب اسلامی داد و مراسم تشییع او عملاً به بزرگترین و ملموس‌ترین همه‌پرسی تاریخ تبدیل شد، کم‌مایه‌ها خواستند خنجی بر چهره نورانی‌اش بکشند تا مانع از تبدیل شدن آن به الگویی جهانی شوند و...!

۳- البته تحلیل‌های دیگری هم هست؛ مثلاً اینکه عده‌ای معتقدند تیم طراح؛ بنا داشت تا با ذبح ظریف برای دیگرانی در جبهه اصلاحات فرش قرمز پهن کند و کردند و...!

به نظر این حقیر طراحی طراحان؛ اعم از همه این‌ها بود، چرا که فایل صوتی تقطیع شده ظریف در فریب مردم به‌ویژه قشر خاکستری جامعه اثر ژرفی دارد.

در این مصاحبه تقطیع شده، سئوالات و پاسخ‌های بسیار شیک و در عین حال موزیانه طراحی شده بود و هدف طراحان این است که انتشار هرچه بیشتری یابد و به همین دلیل شاید دستور رئیس جمهور محترم برای بگیر و ببند و استعفای آشنا و... همه در راستای داغ کردن و توجه دادن مردم به این فایل صوتی است تا بیشر دیده و شنیده شود و...!

«وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ»؛ ابتدای نهضت امام(ره) نیز چنین مکرهایی کردند اما خداوند خیرالماکرین است!

امام خمینی(ره) به‌عنوان سرآمد همه فُقَها و فیلسوفان و عرفای شیعه پس از ۱۴۰۰ سال؛ غبار از چهره نورانی اسلام زُدود و عَلَم اسلام ناب محمدی(ص) را برافراشت و برای تبیین و ترویج این نهضت و عَلَم، شاگردانی تربیت کرد، سرآمد این تربیت یافتگان علامه مرتضی مطهری بود و دشمن این مُهِم را به‌خوبی فهمید و با دید ماتریالیستی تصور کرد با ترور مطهری کمر نهضت خمینی می‌شکند و... !

اما بعدها نمایان شد که مطهری جامع افکار خمینی بود و این ترور عملاً موثرترین اقدام ممکن برای ارجاع تشنگان حقیقت به این نرم فزار جامع بود و نتیجه این شد که هنوز هم در هر کوچه و خیابانی نشانی از «حکمت مطهر» هست و شاید اگر دشمن چنین خطایی نمی‌کرد؛ ارزش مطهری هم تا این حد رو نمی‌شد!

حاج‌ قاسم سلیمانی هم سرآمد مجاهدان ثابت قدم در رکاب خمینی و خامنه‌ای شد و این گُل سرسبد باید بهتر و بیشتر دیده می‌شد، احمقی چون ترامپ این مهم را با حماقت خود محقق کرد و قاسم سلیمانی را به الگویی جهانی برای نهضت انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

و در همین راستا آدم های کوچک‌ گرچه با خنج بر چهره نورانی او درصدد خدشه هستند اما همین اقدامات؛ موجب معرفی هرچه بیشتر شخصیت او خواهد شد.

به‌عنوان مثال «روز قدس» امسال نام و آوازه قاسم سلیمانی خیلی بیش از روز قدس سال گذشته درخشید و گُل کرد.

ما معتقدیم به «إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ»؛ خدا در کمین کفار و منافقین است.

می‌خواستند «قاسم سلیمانی» را کوچک کنند اما خود کوچک‌تر شدند و روز قدس امسال میلیون‌ها بار نام و تصویر قاسم سلیمانی به‌عنوان اوج قلّه «شهدای مقاومت» درخشید و جان‌ها را بیدارتر کرد؛ بر همین مبنا و منطق؛ خمینی گفت: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شوند»

*بهزاد زارع - عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی

594 نمایش

نظر دادن