تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1400 ساعت 09:46

احمدی‌بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اظهارات ظریف نشان از عمق خیانت دولت دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهارات سخیف و ضد امنیت ملی وزیر امور خارجه، نشان از عمق خیانت دولت و جریانات حامی آن دارد.

به گزارش آخرین نیوز، محمود احمدی بیغش در گفت و گو با خانه ملت، در واکنش به انتشار فایل صوتی اظهارات ظریف گفت: ظریف خود گاندوست ، اما کروکودیل ها هنوز زیر آب کدر کمین کرده اند.

نماینده مردم شازند در مجلس افزود: بنظرم نشر گوشه هایی از مصاحبه محمد جواد ظریف در این بازه زمانی صرف نظر از اهداف پیدا و پنهان آن ، دارای دو جنبه اساسی است، یکی مساله انتشار فایل صوتی بوده و باید دقیق بررسی شود که چگونه لو رفته؟ دست چه کسانی بوده است؟ و با چه اهدافی در این مقطع زمانی آن هم توسط شبکه های بیگانه منتشر شده است.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اما مساله بسیار اساسی و مهم در نفس اظهارات سخیف و ضد امنیت ملی وزیر امور خارجه است که نشان از عمق خیانت دولت و جریانات حامی آن دارد.

احمدی بیغش تصریح کرد: متاسفانه رسوب وحشتناک در نهادهای امنیتی بوجود آمده که به نظر می رسد بسیاری از مسائل جاری کشور از دستشان خارج شده است.

وی اظهار کرد: استنباط من این است که از هر چهار فرد دولتی و امنیتی یک نفر به وادادگی مبتلا و همین مساله ضریب خود باختگی را بشدت افزایش داده است .

این نماینده مردم تاکید کرد: اقدام ظریف شلیک به قلب صندوق رای و نابودی اعتماد جامعه بود و همچنین ایجاد تشتت سیاسی برای فرار از همه اقدامات ضدملی و گرا دادن به ۵+۱ برای پیچیده کردن مذاکرات به ضرر ایران از دیگر اهداف این اقدام ارزیابی می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: اما مهمتر از هر چیزی محتوای سخیفی است که در صحبت های وزیر خارجه نهفته بوده و نشان از عمق بی اعتقادی دولت روحانی به اصل نظام و عبور از فرازهای اصلی قانون اساسی دارد و نشان می دهد که این دولت تمام عزمش را جزم کرده بوده تا کشور را به ورطه نابودی بکشاند .

نماینده مردم شازند در مجلس اظهار کرد: تردیدی باقی نمی ماند که این گفتگوی ۷ ساعته پرده از ماهیت توطئه‌ ای بر می دارد که دولت با محوریت وزارت خارجه تدارک دیده بوده و شک ندارم که تمایل روحانی برای تعویق انتخابات به منظور عملیاتی کردن این سناریوی خطرناک بود که بی تردید پشت صحنه این ماجرای کودتا شکل نیز محمد خاتمی قرار دارد.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر این جریان سیاسی غرب پرست و فوق العاده خطرناک که در شرایط فعلی مقبولیت عادی خود را به کل از دست داده با انتشار این مصاحبه و سوء استفاده از ساده لوحی ظریف به دنبال تحریک قشر خاکستری و جنبش رنگ باخته ۸۸ است و برای تحقق اهداف براندازانه خود در این ۵۵ روز باقی‌مانده تا انتخابات از هیچ عمل خائنانه خطرناکی فروگذار نخواهد کرد؛ بنابراین هشدار می دهم بیش از هر زمانی باید مراقب مرزهای کشور بود؛ چرا که خطر کودتای مداخله گرانه بسیار جدی است.

657 نمایش

نظر دادن