تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 آذر 1398 ساعت 10:29

سردار نقدی: دولت قدر حمایت رهبر معظم انقلاب را بداند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها از طریق سناریوی آشوب در جریان اغتشاشات اخیر دنبال عقب راندن مسئولان از تصمیم‌شان بودند.  

سردار محمدرضا نقدی با بیان این‌که آمریکایی‌ها از طریق سناریوی آشوب در جریان اغتشاشات اخیر دنبال این بودند تا مسئولان را از تصمیم‌شان عقب برانند، اظهار کرد: «فرمایش‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در درس صبحگاهی‌شان تمام سناریوهای راهبردی آمریکا را برهم ریخت و مواضع مردم را نسبت به حوادث روشن کرد».

وی افزود: «خیلی‌ها نسبت به سناریوی دشمن غفلت کرده و تصور می‌کردند مسئولان باید نسبت به تصمیم‌شان در مورد بنزین عقب‌نشینی کنند و این شروعی ناخوشایند برای حوادث تلخ و بزرگ‌تر بود که همه این‌ها با بیان هوشمندانه و حکیمانه رهبری معظم انقلاب جمع شد».

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: «دولت باید قدر این حمایت رهبر معظم انقلاب و مردم را بداند و به وعده‌هایی که به مردم داده عمل کند».

به گزارش آنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در درس خارج فقه درباره افزایش قیمت بنزین، فرمودند: «قبل از این‌که بحث را شروع بکنیم، من عرض بکنم که در این یکی دو روز، خب یک حوادثی به دنبال مصوبه‌ سران کشور، سران قوا اتفاق افتاد؛ دیروز، دیشب، پریشب، در برخی از شهرهای کشور و متأسفانه مشکلاتی هم درست شد، تعدادی جان باختند و مراکزی تخریب شد، از این کارها هم شد در این یکی دو روزه.».

ایشان گفتند: «شما ملاحظه کنید در این دو روز تقریباً یعنی دو شب و یک روزی که از این قضایا گذشته همه‌ مراکز شرارت دنیا علیه ما این کارها را تشویق کردند، از خانواده منحوس خبیث خاندان پهلوی تا مجموعه خبیث و جنایتکار منافقین، این‌ها دارند مرتباً در فضای مجازی و در جاهای دیگر دارند تشویق می‌کنند ترغیب می‌کنند که این شرارت‌ها انجام بگیرد».

منبع:آنا

397 نمایش

نظر دادن