تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 ارديبهشت 1395 ساعت 17:23

اطلاعیه فدراسیون‌فوتبال درباره فرایند برگزاری انتخابات

فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای درباره فرایند برگزاری انتخابات صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

پس از اتمام فرایند ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال، موضوع تطبیق مدارک ارائه شده از سوی کاندیداهای پست های انتخابی ریاست و اعضای هیات رئیسه فدراسیون مطابق تبصره 2 ضمیمه الف اساسنامه فدراسیون فوتبال در دستور کار کمیته سه نفره متشکل از دبیرکل، مسئول امور حقوقی فدراسیون و یک کارشناس به انتخاب هیات رئیسه فدراسیون قرار گرفت.

کمیته مذکور نتیجه حاصل از تطبیق مدارک ارائه شده توسط کاندیداها با بند دوم از ماده 7 ضمیمه الف اساسنامه فدراسیون فوتبال را انجام داده و نتیجه حاصله به منظور تایید نهایی در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گرفت. با توجه به اعلام نظر مراجع ذیصلاح درخصوص نامزدهای داوطلب پست های انتخابی ریاست و هیات رئیسه، دبیرکل فدراسیون روز یکشنبه مورخ 5/2/95 اطلاعیه مربوط به معرفی افراد واجد شرایط را پس از درج در جراید کثیرالانتشار از طریق سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرد.

لازم به توضیح است عدم تطبیق مدارک ارائه شده از سوی برخی کاندیداها به معنای عدم صلاحیت ایشان در احراز پست های مختلف نبوده و کمیته 3 نفره فوق الذکر تنها به صورت شکلی و مطابق بندهای صریح اساسنامه فدراسیون فوتبال اقدام به بررسی شرایط نامزدها نموده است.

در پایان لازم به یادآوری است مطابق ماده 6 ضمیمه الف اساسنامه چنانچه نامزد یا نامزدهای پست های انتخابی توسط کمیته سه نفره مورد پذیرش قرار نگرفته باشند می توانند مراتب اعتراض کتبی خود را از تاریخ پنجم لغایت ششم اردیبهشت از ساعت 9 لغایت 16 شخصا به فدراسیون فوتبال ارائه کنند. پس از اتمام مهلت یاد شده و مطابق با صورت جلسه هیات رئیسه فدراسیون به تاریخ 14/11/94 کمیته مرکب از رئیس فداسیون، رئیس کمیته استیناف و یک کارشناس حقوقی ظرف مدت سه روز اداری نتیجه قطعی را اعلام خواهد کرد.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

718 نمایش

نظر دادن