AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: شنبه, 01 فروردين 1394 ساعت 12:00

تایید شد؛ پایتخت ۴ در ماه رمضان روی آنتن می‌رود

سريال پايتخت ۴ همزمان با ماه مبارک رمضان روي آنتن مي‌رود.

محسن تنابنده نويسنده سريال پايتخت در ويژه برنامه تحويل سال جديد در شبکه سوم سيما از پخش سريال پايتخت 4 در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت که اين سريال با چهره‌هاي جديد توليد شده و همزمان با ماه مبارک رمضان روي آنتن مي‌رود.

به گزارش خبرگزاري تسنيم، مجموعه نمايشي «پايتخت 3» در سال 93 نيز پرمخاطب‌ترين سريال مناسبتي نوروز شد. فصل سوم سريال پايتخت، به کارگرداني «سيروس مقدم» و تهيه‌کنندگي همسرش الهام غفوري از تاريخ 29 اسفند پخش شد. با توجه به فضاي آشناي داستان براي مخاطبان، سريال بيشتر به روابط بين شخصيت‌ها پرداخت. داستان بيانگر مشکلاتي است که موجب تغيير وضعيت روحي شخصيت اصلي سريال يعني نقي (محسن تنابنده) شده‌ است. ساير اعضاي خانواده نيز اگر چه خود دچار مشکلاتي هستند اما با اين‌حال سعي دارند، به‌نحوي به نقي کمک کنند. ارسطو با زن تازه‌مسلمان چيني ازدواج مي‌کند. از شوهرخواهر نقي (بهبود) که در راه حفاظت از حيات‌وحش (يوزپلنگ ايراني) دچار مصدوميت شده قدرداني مي‌شود و ...

کارشناسان شوراي نظارت در مجموع ، سريال «پايتخت3» را اثري « خوب » ارزيابي کرده‌اند.

برپايه اين گزارش، نمايش همدلي و همبستگي خانوادگي ، توجه به ضرورت حفاظت از محيط‌زيست، پرداختن به پيشينه‌هاي کُشتي به‌عنوان ورزشي ملي و پهلواني کشور ، استفاده مناسب از کمدي موقعيت، باز‌ي‌هاي باورپذير، پرداخت طنزآميز شخصيت‌ها با استفاده از جنبه‌هاي مختلف فني از نکات مثبت اين سريال بوده است.

720 نمایش