تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 مرداد 1401 ساعت 11:27

برای اقامت کوتاه مدت، بهترین محله های تهران کدام هستند؟

رابطه ما با شهر تهران هرچقدر هم بالا و پایین داشته باشد، باز هم به دلایل مختلف احتمالا به شهری که دوستش داریم برمی‌گردیم. شهری که با مراکز خرید لاکچری و ادارات مهم و سفارت‌خانه‌های مختلف باعث شده همیشه سر و کارمان به آن بخورد. در این مطلب پینورست می‌خواهیم بهترین محله‌ها برای اجاره روزانه خانه در تهران را مرور کنیم.

http://www.akharinnews.com/images/1401/05/03/index.jpg

چرا در تهران اقامت کنیم؟

خیلی از ما ممکن است به علت‌های مختلف به تهران سفر کنیم. ترافیک سنگین هم گاهی اوقات مانع این نمی‌شود که به جای سفر چندساعته بین شهری، در محلی که نسبتا به منطقه مورد نظرمان نزدیک است اقامتی چند روزه یا حتی چند ساعته داشته باشیم. اگر شما هم قصد اقامت کوتاه مدت در تهران را دارید، می‌توانید از سایت پینورست برای کرایه آپارتمان مبله در تهران استفاده کنید.

بهترین محله های تهران برای کارهای اداری کدامند؟

بهترین محله برای اقامت در تهران، به خصوص وقتی که برای کارهای اداری به تهران آمده‌اید، مرکز شهر است. بانک مرکزی و شعبه اصلی بسیاری از بانک‌ها، سفارت‌خانه‌ها، دفاتر مهاجرتی و اغلب اداره‌های دولتی در مرکز تهران قرار دارند. خیابان انقلاب، خیابان طالقانی، خیابان فاطی، خیابان امام خمینی و بلوار کشاورز از مهم‌ترین خیابان‌های تهران محسوب می‌شوند.

تمام این خیابان‌هایی که اسمشان را بردیم در نقطه‌ای به خیابان ولیعصر تهران می‌رسند که بدون شک مهم‌ترین خیابان تهران است. این خیابان میدان راه‌آهن که یکی از نقاط جنوبی شهر است را به میدان تجریش می‌رساند. این منطقه از تقاطعه‌ها و ایستگاه‌های مهم مترو تهران و بی‌آرتی تهران پر است.

اگر اقامت شما در تهران کوتاه است و قرار است بین اداره‌های مختلف در رفت و آمد باشید، اجاره سوئیت و آپارتمان در تهران انتخاب خوب و به صرفه‌ای برای شما خواهد بود.

بهترین محله های تهران برای تفریح و مهمانی و خوشگذرانی کدامند؟

در روزهای تعطیل، شهر تهران گزینه خیلی خوبی برای تفریح است. البته که اکثر مواقع همه دارند از این شهر بزرگ گلایه می‌کنند؛ اما قول می‌دهیم که در تعطیلات در تهران به شما خوش می‌گذرد. پیشنهاد می‌کنیم برای خوش‌گذرانی، در محله‌هایی مثل میرداماد، قلهک، سعادت‌آبدا، چیتگر و پاسداران اقامت داشته باشید.

اگر هم دنبال محله‌های خوش آب‌و‌هوا در تهران هستید یا قصد اجاره ویلا استخردار دارید، محله‌هایی مثل درکه، فرحزاد، دربند، فشم و میگون گزینه‌های خوبی هستند. آش سید مهدی تجریش و سفره‌خانه‌های فرحزاد و درکه و دربند باعث می‌شوند سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

بهترین محله های تهران برای خرید کدامند؟

برای خرید جهیزیه و سیسمونی و تجهیزات مراسم عروسی، تهران بهترین گزینه است. امکان خرید در همه‌جای تهران وجود دارد. مراکز و بورس‌های خرید آنقدر زیاد هستند که نمی‌توانیم به همه‌شان اشاره کنیم.

مثلا در جنوب تهران و در نازی‌آباد و عبدل‌آباد و شهرری، امکان خرید أنواع کالا با أنواع قیمت وجود دارد.

در مرکز تهران و در خیابان بهار، بهترین لباس بچه‌ها و لوازم سیسمونی را می‌توانید بخرید. خیابان جمهوری هم مرکز گسترده لوازم خانگی و آخرین گجت‌های روز دنیاست.

برای خرید کالاهای خاص و لوکس هم می‌توانید به سراغ پاساژها و مال‌های غرب و شمال تهران بروید. پاساژ پالادیوم، مگامال اکباتان، الماس تهران، ایران مال و مرکز خرید هفت اقلیم از بهترین و بزرگ‌ترین مال‌های ایران هستند.

اگر هم در اقامتتان در تهران قصد دارید بخش کوچکی از زمانتان را به خرید اختصاص بدهید، محله‌های مرکزی به خاطر نزدیک بودن به بازار بزرگ تهران یا همان پانزده خرداد، کوچه برلن مشهور و بخشی از خیابان جمهوری انتخاب خوبی هستند. پا گذاشتن در این نقاط مثل سفر در زمان است و انگار وارد پنجاه سال قبل می‌شوید .

تهران برای خرید کالاهای فرهنگی و یا بازدید از نمایشگاه‌های هنری هم مناسب است. خیابان انقلاب و بعضی از پاساژهای آن مثل پاساژ صفوی و پاساژ ایران، جای مناسبی برای پیدا کردن کتاب‌های کم‌یاب و حتی نایاب است. اگر هم می‌خواهید گالری‌گردی کنید، گالری‌های هنرهای تجسمی در خیابان کریم‌خان در محله هفت‌تیر گزینه مناسبی است.

اقامت در تهران سایت پینورست

اگر بخواهیم در مورد دلایل اینکه کسی بخواهد یا مجبور شود به تهران سفر کند صحبت کنیم باید چند هزار کلمه بنویسیم. برای شکست دادن غول اقامت در تهران، انتخاب محل مناسب برای اقامت یکی از قدم‌های اول است. در سایت پینورست سعیمان این بوده که در تمام محله‌های تهران امکان اقامت را فراهم کنیم.

تمامی اقامتگاه‌های پینورست که برای اقامت قرار داده‌ایم، بازرسی شده‌اند و از نظر امنیت، پاکیزگی و راحتی تأیید می‌شوند. ما در پینورست در هر لحظه پاسخگوی شما هستیم تا امکان راهنمایی به شما را فراهم کنیم.

همه اقامتگاه‌هایی که در پینورست قرار گرفته‌اند گارانتی تحویل دارند؛ قوانین گارانتی را در سایت مطالعه کنید. اگر اقامتگاه با آن چیزی که در سایت دیده‌اید تطبیق نداشته باشد می‌توانید از این گارانتی استفاده کنید.

320 نمایش

نظر دادن