AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 آذر 1400 ساعت 09:52

جلودارزاده: مردم برای فرار از مشکلات به حیوانات پناه می‌برند!

بارها مشاهده کردم بسیاری از مردم برای این‌که از مشکلات‌شان فرار کنند حتی ممکن است به یک حیوان خانگی پناه ببرند.

به گزارش آخرین نيوز به نقل از مشرق، سهیلا جلودارزاده، نماینده مستعفی مجلس ششم و از حامیان و مقامات دولت روحانی اخیراً در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا در انتقاد از عملکرد مجلس یازدهم گفته است:

"مجلس طرحی درباره فضای مجازی آورد درحالیکه بسیاری از کسب و کارها دچار مشکل شده‌اند و یا در مورد فرزندآوری و حیوانات خانگی طرح‌هایی مطرح شده است که مشکل مردم نیست؛ چراکه بارها مشاهده کردم بسیاری از مردم برای این‌که از مشکلات‌شان فرار کنند حتی ممکن است به یک حیوان خانگی پناه ببرند پس این اقدامات راه حل نیست."

او همچنین با اشاره به کارنامه خود در مجلس دهم اظهار می‌کند: ممکن است یک عده بگویند شما که چندین سال سر کار بودید چرا یک فکری نکردید، ما یک فکری کردیم و در مسیر موفقیت هم بودیم اما هر بار یک سنگی جلوی پای‌مان انداختند و مسائلی را به وجود آوردند.

* چیزی که خانم جلودارزاده در توجیه نگهداری از حیوانات در محیط‌های شهری اظهار کرده‌اند؛ مرزهای عقلانیت و سپس تأسف را نیز درمی‌نوردد و به ناکجا می‌رسد.

یعنی شاهدیم فردی با سوابق نمایندگی و حضور در دولت؛ اما به جای تشویق مردم به عبرت گرفتن از "رأی بد"، مطالعه سیاسی و پیروی از نخبگان صاحب کارنامه که راه‌حل‌های عقلانی رفع مشکلات هستند؛ نگهداری از حیوانات را رواداری می‌کند!

خانم جلودارزاده همچنین توضیح نمی‌دهند آن حیوانی که هم مضر است و هم خوی وحشیگری دارد؛ دقیقا چه نقشی در کاهش مشکلات یک فرد دارد الّا اینکه بر حجم آنها بیافزاید!؟

حتما مخاطبان محترم، بهترین قضاوت‌کننده درباره اظهارات جلودارزاده هستند...

برخی نمایندگان مجلس یازدهم در یک اقدام عقلانی به دنبال طرحی با مضمون "صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک" هستند.

پیش از این، شهیندخت مولاوردی، یکی دیگر از مقامات دولت روحانی در انتقاد از این طرح اینطور گفته بود که اجرای طرح مجلس موجب بیکاری دامپزشکان می‌شود!

446 نمایش