تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 مرداد 1400 ساعت 08:52

تقاضای تاجزاده برای تغییر نقش از جلاد به شهید

"مصطفی تاجزاده" که در زمان دلار 10 هزار تومانی ابراز گرسنگی می‌کرد؛ پس از 8 سال سیاه‌نمایی از اوضاع کشور و تقلا برای ناامیدسازی مردم به تازگی مدعی شد که "حسین صفارهرندی" به دنبال ناامیدسازی مردم است!

مصطفی تاجزاده، از دستگیرشدگان فتنه 88 و از حامیان تحریم انتخابات به تازگی در یک توییت با اشاره به صحبت‌های حسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر بلوغ فکری کسانی که رأی نداده‌اند، نوشت:

"نخستین بار است که سخنگویان حزب پادگانی به‌جای هتاکی به شهروندانی که در انتخابات شرکت نکردند، آنها را می‌ستایند و رای‌ندادنشان را نشانه بلوغ ایشان می‌خوانند. گویا تحقق اهداف گام دوم انقلاب را در گرو ناامید کردن اکثریت مردم می‌دانند. "

تاجزاده در این توئیت از هشتگ "کودتا علیه جمهوریت" نیز استفاده کرده است.

*منظور تاجزاده اینست که جناح اصولگرا از شرکت نکردن مردم در انتخابات استقبال می‌کند و قصد دارد اکثریت را ناامید کند!
در این باره اولا بایستی یادآوری کرد که تحلیل عقلانی شرکت‌کنندگان در انتخابات، ‌ افزایش 7 درصدی شرکت‌کنندگان نسبت به انتخابات مجلس یازدهم و شرایط بیماری کرونا اثبات می‌کند که اکثریت مردم اتفاقا در انتخابات شرکت کرده و خواهند کرد.

ثانیا هر کس در این کشور حق دارد از ناامیدی حرف بزند الّا آقای تاجزاده و دوستان ایشان که طی 8 سال گذشته تا رمق داشتند بر "آتش سیاه‌نمایی و ناامیدسازی" دمیدند.

این تاجزاده بود که در زمان دلار 10 هزار تومانی ابراز گرسنگی می‌کرد! این او بود که به جامعه ایرانی صفت "لجن" داده بود.
مگر تاجزاده نبود که گفته بود انقلابیون از مردم فاصله گرفته‌اند!

و مگر هم‌او نبود که اظهار کرد اغتشاشات آبان با خشونتی بیشتر تکرار می‌شود!؟

از "تحریم انتخابات" توسط تاجزاده و یاران گرمابه و گلستان او نیز بگذریم که در تمام ادبیات‌های سیاسی جهان، یک رفتار مساوی با خیانت و در راستای نومیدسازی مردم به شمار می‌رود.

اکنون مردم باید قضاوت کنند که چه کسی به دنبال ناامیدسازی آنان بوده است!؟

و آیا صفارهرندی و امثال او نبودند که بارها و بارها مردم را به حضور در انتخابات تشویق کردند و از این گفتند که راه حل کشور از مسیر صندوق‌های رأی می‌گذرد؟

پس جای شهید و جلّاد نباید عوض شود و آقای تاجزاده اگر هم دسیسه‌ای برای نظام و انقلاب دارد اما خوبست که این شهامت را داشته باشد که به مردم بگوید عاملان ناامیدسازی و سیاه‌نمایی در ذهن مردم ایران چه کسانی بوده‌اند!؟

گفتنیست، حسین صفارهرندی، قبل از انتخابات، طی سخنانی در اشاره به داوطلبی تاجزاده برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری (که البته بعدها به تحریم انتخابات منجر شد!) گفته بود: کجای دنیا به کسی که با اصل نظام درگیر است اجازه می‌دهند بیاید و مدیریت کشور را به عهده بگیرد؟

منبع: مشرق

521 نمایش

نظر دادن