تاریخ انتشار: پنج شنبه, 31 تیر 1400 ساعت 12:51

بهترین تور استانبول و آنتالیا را از کجا رزرو کنیم؟

استانبول یکی از مقصدهای خارج از کشور است که نیازی به ویزا ندارد و شما فقط با پاسپورت می‌توانید به سفر خارج از کشور بروید. همین دلیل باعث افزایش گردشگر و مسافر ایرانی در این شهر شده است. استانبول یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان، میان دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته و با تلفیق تمدن غربی و شرقی یکی از توریستی‌ترین مکان‌های دنیا محسوب می‌شود.

بیشتر جمعیت استانبول را مسلمانان تشکیل داده‌اند؛ ولی کنار مسلمانان، مسیحیان هم زندگی می‌کنند و با هم مشکل خاصی ندارند. این آزادی نگرش تا حدی به کلان‌شهر بودن استانبول بر می‌گردد. این شهر همیشه شهری بزرگ محسوب شده و رشد پایدار جمعیتی را از دهه 1940 تجربه کرده است.

خرید اینترنتی تور آنتالیا و استانبول

آنتالیا یکی از شهرهای کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی را در خود جای می‌دهد. برای تهیه تورهای آنتالیا می‌توانید هم حضوری و هم اینترنتی اقدام کنید؛ ولی آژانس‌های مسافرتی بعد شیوع ویروس کرونا دیگر فروش حضوری ندارند و بیشتر مردم برای تهیه تور و بلیط ترکیه از سایت‌های فروش تور استفاده می‌کنند. برای خرید تور استانبول شما نیاز به پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی و... دارید و از آن جایی که سفر به کشور ترکیه نیازی به ویزا ندارد، شما با داشتن پاسپورت می‌توانید این سفر ا انجام دهید.

بهترین زمان سفر به آنتالیا و ترکیه

بهار

یکی از زیباترین و بهترین فصل‌های سال در کشور ترکیه فصل بهار است. در این فصل میانگین دمای هوا 20 الی 23 درجه بوده و طبیعت بکر و دوست‌داشتنی آن خودنمایی می‌کند. بهار یکی از شلوغ‌ترین فصل‌های سال از نظر ازدحام جمعیت است. در فصل بهار به‌دلیل زنده شدن درختان و گل‌ها جان دیگر به طبیعت برمی‌گردد و به همین خاطر شهرهای آنتالیا و استانبول بسیار زیبا و خوش آب‌وهوا می‌شوند.

تابستان

با نزدیک شدن به فصل تابستان دمای هوا افزایش پیدا کرده و کمی هوا گرم‌تر می‌شود. این فصل برای شنا و تفریحات آبی بسیار مناسب بوده و بیشتر مسافران این فصل آنتالیا و ترکیه، به همین خاطر به این کشور سفر می‌کنند. فصل تابستان هم یکی از شلوغ‌ترین فصل‌های سال در ترکیه است. همچنین قیمت تور آنتالیا کمی افزایش پیدا می‌کند و هتل‌های خوب، زود پر می‌شود؛ پس اگر قصد مسافرت دارید، بهتر است چند ماه قبل برنامه‌ریزی کنید.

پاییز

با اتمام فصل تابستان به فصل طلایی یعنی پاییز می‌رسیم. در این فصل برگ‌های درختان زرد و نارنجی می‌شوند و نمای دیدنی را به خیابان‌های آنتالیا و استانبول می‌دهند. دمای هوا در این ماه از سال خیلی متغیر است؛ دمای هوا بین 12 الی 28 درجه بوده که در اواسط ظهر برای شنا و آب تنی، دمای هوا و آب مناسب می‌شود. در این ماه می‌توانید تور استانبول ارزان را راحت به‌دست آورید.

زمستان

با فرا رسیدن فصل زمستان کشور ترکیه هم هوای سردی را تجربه خواهد کرد و الویت تفریحات در این فصل بیشتر اسکی و ورزش‌های زمستانه می‌شود. فصل زمستان یکی از بهترین فصل‌های سال برای مسافرت به این کشور است؛ زیرا قیمت تور استانبول ارزان بوده و با کم‌ترین هزینه می‌توانید مسافرتی خارجی را تجربه کنید. همچنین فروشگاه‌ها، مراکز خرید، هتل‌های لوکس و... همه تخفیفات ویژه‌ای را برای مسافران درنظر می‌گیرند.

خدمات تور استانبول ارزان

اگر تور آنتالیا علی بابا و استانبول خود را از سایت پربازدید علی بابا تهیه کنید، مشمول خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدرفارسی زبان، هدیه ویژه علی بابا و... خواهید شد. همچنین همراه با تور خود می‌توانید از تور نیم‌روزی در استانبول و آنتالیا لذت ببرید که به‌صورت رایگان دراختیار شما قرار داده می‌شود. هدیه ویژه علی بابا، تخفیف‌های مختلف فصلی برای سفر بوده که خیلی به درد مسافرت می‌خورد!

جاذبه‌های گردشگری استانبول

استانبول شهر زیبا و رنگارنگی است که بسیاری از مردم اولین سفر خارجی خود را به این شهر انجام می‌دهند. این شهر مذهبی یکی از بهترین و زیباترین مساجد و کلیساهای دنیا را در خود جای داده است. همچنین شهر استانبول برج‌های بلندی دارد که قدمت و تمدن این شهر را به رخ می‌کشند. شما می‌توانید این همه شکوه و عظمت را یک جا ببینید؛ برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید تا شما را با این شهر زیبا آشنا کنیم.

برج گالاتا

برج گالاتا با ارتفاع 67 متر معروف به برج مسیح بلندترین سازه شهر استانبول است. این سازه در سال 1348 ساخته شده و به‌عنوان برج دیده بانی هم استفاده می‌شود. این برج در سال‌های اخیر موردبازسازی قرار گرفته و امروزه نیز، بخش فوقانی آن شامل یک کافه، رستوران و باشگاه است.

کلیسای چورا

کلیسای چورا سازه‌ای قدیمی و فرسوده است. بازدیدکنندگان این کلیسا عاشق معماری آن هستند و می‌گویند یکی از زیباترین سازه‌های دست بشر است. در این کلیسا با موزاییک و کاشی، زندگی حضرت عیسی و مادرش را به تصویر کشیده‌اند که جلوه‌ای دیگر را به این کلیسا بخشیده است. این کلیسا به کلیسای منجی مقدس هم شهرت دارد.

646 نمایش

نظر دادن