AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: شنبه, 19 تیر 1400 ساعت 10:11

کولر گازی چه برندی خوبه

کولر گازی چه برندی خوبه ؟ قطعا برای پاسخ به این سوال باید گفت که به دلیل تنوع محصول، منحصرا نمیتوان یک برند را به عنوان بهترین و برترین کولر گازی معرفی کرد. چرا که در حال حاضر با توجه به نیاز بازر شرکت های متعددی در حال تولید و ساخت کولر گازی اسپلیت در حال فعالیت هستند. برخی از برندها با دارا بودن سابقه ی طولانی همچنین ارائه خدماتی نوین توانسته اند جز چند برند برتر و پرفروش بازار قرار گیرند. در واقع بهتر است قبل از خرید کولر گازی اطلاعات و آگهی لازم در این زمینه را داشته باشیم. چرا که به دلیل تنوع محصول در این صنعت، کمی انتخاب دشوارتر شده است. از آنجا که کولر گازی به نوعی کالایی لوکس محسوب می شود و به ازای خرید این سیستم ها نسبت به سایر وسایل سرمایشی باید هزینه ی بیشتری پرداخت نمود. بهتر است با در نظر گرفتن شرایط نصب بتوان دستگاهی متناسب با نیاز خریداری نمود.

اولین قدم برای خرید کولر گازی برند آن است. به طور مثال شما به فروشگاهی مراجعه می کنید و شخص فروشنده تقاضا دارید که یک کولر گازی با ظرفیت 9000 به شما بدهد خواهید دید که اولین سوال آن فرد این است که چه برندی می خواهید. در واقع برند و مارک یک دستگاه به نوعی نشان دهنده ی کیفیت و اعتبار آن برند در بازار است. چرا که هر چه قدر شرکت تولید کننده قدمتی طولانی تر داشته باشد با شناخت بازار و نیازهای مصرف کننده هر ساله توانسته به توانمندی های خود بیافزاید و محصولاتی مطابق نیاز و همسو با تکنولوژی های جدید تولید و عرضه کند. یکی از این محصولات کولر گازی تک الکتریک است. اما در ادامه با برشمردن برخی ویژگی ها و در نظر گرفتن اینکه کولر گازی چه برندی بهتر است و در واقع میتوان حین خرید با رضایت خاطر آن را انتخاب کرد با شما عزیزان مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نکات مهم برای خرید کولر گازی اسپلیت

اگر انتخاب قطعی شما کولر گازی است توصیه می کنیم با ویژگی ها و مزایایی این محصولات آشنا شوید تا از خریدتان مطمئن شوید. کولر گازی ها دستگاهی کاربردی و در عین حال مقرون به صرفه بشمار می آیند. این سیستم ها به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر بفرد با استقبال فراوانی مواجه شده است. به طوریکه هر ساله میلیون ها دستگاه کولر گازی در سراسر دنیا به فروش می رسد. این سیستم ها به دلیل ایجاد هوایی مطبوع و یکنواخت گرمای طاقت فرسای روزهای تابستان را به خنکای مطلوب و دلنشین تبدیل می کنند. مثلا بعد از گذراندن یک روز کاری سخت که آن روز هم خیلی گرم بوده تنها باد خنک اسپلیت میتواند نجات بخش شما باشد. با این حال شرکت هایی که در حال تولید و ساخت کولر گازی فعالیت دارند از جمله شرکت تک الکتریک هر ساله تکنولوژی های جدیدی با هدف فراهم کردن هر چه بیشتر آسایش مصرف کننده، به این صنعت اضافه می کنند. در ادامه ی مطلب قبل از پرداختن به این سوال که کولر گازی چه برندی خوب است، با بررسی برخی ویژگی های کلیدی انتخاب را برای شما راحتتر خواهیم نمود.

فیلتر تصویه هوای محیط: یکی از مزایایی استفاده از کولر گازی ، همین قابلیت فیلتر تصویه هوای محیط است. در حقیقت این قابلیت میتواند با جذب آلودگی های محیط و ذرات معلق در هوا، و حذف آلاینده های ریز و گرد و غبار، هوای سالم و تمیزی را به خانه و محیط کار شما منتقل کند. هوای آلوده با عبور از لایه های فیلتر به دام افتاده و هوای خروجی کاملا تمیز است. به این ترتیب علاوه بر خنک شدن اتاق هوا نیز تصفیه خواهد شد.

قدرت خنک کنندگی بالا: تکنولوژی و نوع ساخت کولر گازی به نوعی است که قدرت بالایی در خنک کنندگی محیط دارد. در واقع می توان این قابلیت را از جمله ویژگی های منحصر بفرد این محصولات است. اگر ظرفیت دستگاه متناسب با متراژ محیط انتخاب شده باشد خواهید دید تنها چند دقیقه بعد از روشن شدن دستگاه هوای اتاق به صورت کاملا یکنواخت خنک و مطبوع خواهد بود.

جلوه بخشیدن به دکوراسیون محیط: کولر گازی از دو یونیت مجزا تهیه شده است که یونیت داخلی درون فضای اتاق قرار می گیرد. به طور عمده شکل ظاهری و سبک یونیت به نوعی است که با قرار گرفتن در فضای اتاق و نصب به روی دیوار نمایی ویژه و منحصر بفرد به اتاق هدیه می بخشد.

عملکرد آرام و کم صدا: یکی دیگر از ویژگی های ایده ال و مناسب کولر های گازی سر و صدای بسیار کم آن است، این ویژگی میتواند آسایش بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. همین امر موجب محوبیت این محصولات در بین مصرف کننده شده است. میزان صدای دستگاه با علامت dB روی پنل نمایش داده می شود.

کولر  گازی چند هزار بخریم

مهمترین چالش حین خرید کولر گازی انتخاب صحیح ظرفیت دستگاه متناسب با فضای مورد نظر است. ظرفیت هوادهی کولر گازی ها بر اساس btu/h تعیین می گردد. از سوال هایی که قبل از خرید این سیستم ها برای خریدار پیش می آید این است که چه ظرفیتی مناسب است و چه کولری باید بخرند. خرید سیستم سرمایشی و گرمایشی یکی مواردی هست که باید خیلی به آن دقت کرد. عمدتا کولر های دیواری در ظرفیت های 9000 الی 36000 بی تی یو بر ساعت و کولر های ایستاده در ظرفیت های 36000 الی 90000 بی تی یو بر ساعت تولید می شوند. در کنار این دو مدل کولر گازی نوع پنجره ای و پرتابل نیز توسط سازنده های این صنعت تولید و روانه ی بازار می گردد. اولین و مهمترین نکته برای انتخاب ظرفیت کولر، در نظر گرفتن متراژ محیط است. به طور مثال برای یک اتاق 12 متری میتوان به کمک یک کولر گازی 9000 دمای اتاق را به درجه دلخواه برسانید. اما تنها متراژ محیط ملاک نیست بلکه موارد دیگر از قبیل اقلیم آب و هوایی، تعداد طبقات، میزان آفتابگیر بودن ساختمان، تعداد پنجره ها، تعداد افراد حاضر در محل تمامی این موارد و آیتم ها را در خرید کولر گازی الزاما باید مدنظر قرار داد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که بهتر است برای خرید با مشاوران و نیروی متخصص در این زمینه هماهنگ نمایید و به این صورت خریدی متناسب با نیاز و هوشمندانه را تجربه خواهید کرد.

شما بازدید کننده گرامی با مراجعه به وبسایت تاسیسات بانک میتوانید اطلاعات کاملی در خصوص سیستم های تهویه مطبوع کسب نمایید.

3634 نمایش