تاریخ انتشار: یکشنبه, 13 تیر 1400 ساعت 10:19

زنی که استخدام شد تا ۱۳ سال دروغ بگوید!

یک زن چینی مجبور شد برای جلوگیری از شکستن قلب مادربزرگش زنی را استخدام کند تا ۱۳ سال برای جلوگیری از غصه‌دار شدن مادربزرگ به او دروغ بگوید.

چن جینگ، ۴۶ ساله از شیان چین، اخیراً مادربزرگ خود را که ۱۰۰ ساله بود از دست داد. جینگ در طول ۱۳ سال آخر زندگی مادربزرگش تمام تلاشش را کرد تا مادربزرگ باور کند دخترش که در سال ۲۰۰۳ مرده، هنوز زنده است. جینگ از ترس اینکه خبر مرگ مادرش، مادربزرگ را شوکه کند زنی را استخدام کرد تا از طریق تلفن صدای مادرش را تقلید و با مادربزرگ به عنوان دخترش صحبت کند.

 

مادری که ۱۳ سال با صدای جعلی زندگی کرد

مادر جینگ، ژنگ کونگونگ و مادربزرگش بسیار بهم نزدیک بودند و حتی پس از ابتلا ژنگ به سرطان ریه در سال ۲۰۰۳، او مرتباً مادرش را می‌خواست. ژنگ زمانی که متوجه شد بیماری او را از بین خواهد برد ده‌ها پیام صوتی ضبط کرد و از دخترش جینگ خواست که آن‌ها را برای مادربزرگش بفرستد تا نگران نشود. جینگ به آخرین خواسته مادرش احترام گذاشت و پس از مرگ دلخراش او، همچنان به ضبط صدا برای مادربزرگش ادامه داد.

پیام‌های صوتی مدتی مادربزرگ را مشغول کردند، اما جینگ خیلی زود فهمید که مادربزرگش فهمیده که پیام‌ها از قبل ضبط شده اند، بنابراین او به دنبال زنی رفت تا صدای مادرش را تقلید کند و از او خواست که مادربزرگ را صدا کند و به او اطمینان دهد که همه چیز خوب بود.

روایت زنی که استخدام شده بود تا ۱۳ سال دروغ بگوید! /// منتشر نشه

چن جینگ، خواهر، برادرش و زنی که او را استخدام کرده بودند موفق شدند مادربزرگ را به مدت ۱۳ سال، فریب دهند. زنی که صدای مادر را تقلید می‌کرد، هربار بهانه‌های مختلفی را برای نرفتن به دیدن مادرش بهانه می‌کرد. او یک بار از طریق تلفن به مادربزرگ گفت که تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و نمی‌تواند به دیدنش برود.

جینگ و برادران و پسر عموهایش اخیراً صدمین سالگرد تولد مادربزرگشان را جشن گرفتند. همه به دیدار او آمدند و به احترام او آتش بازی برپا کردند. گرچه مادربزرگ از دیدن همه فرزندان و نوه هایش خوشحال به نظر می‌رسید، اما از اینکه دختری که بیش از یک دهه او را ندیده بود هنوز به خانه برنگشته، کاملاً ناامید بود. جینگ به او اطمینان داد که مادرش خوب است و مشغول مراقبت از عروسش است.

روایت زنی که استخدام شده بود تا ۱۳ سال دروغ بگوید! /// منتشر نشه

چن جینگ با چشمانی اشکبار گفت که مادرش تنها فرزند مادربزرگ است و او همه چیز را فدای دخترش کرد؛ بنابراین خبر مرگ مادرم برای شکستن قلب مادربزرگ کافی بود. مادربزرگ دو ماه پس از مراسم تولدش بدون اینکه بتواند دخترش را ببیند، از دنیا رفت. چن معتقد است که فریب دادن مادربزرگش کار درستی بوده تا او از تلخی غم و اندوه در امان بماند.

گفتنی است که این داستان غم انگیز در تمام شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های چینی گسترش یافت و کاربران بسیاری تحت تاثیر قرار داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

636 نمایش

نظر دادن