تاریخ انتشار: پنج شنبه, 10 تیر 1400 ساعت 10:00

زمین خوردن کارشناس زن در کنفرانس زنده اینترنتی! + ویدئو

کارشناس زن در کنفرانس زنده اینترنتی در حال صحبت بود که به دلیل شکستن صندلی اش ناگهان از مقابل دوربین محو شد.

پخش‌های زنده تلویزیونی یا اینترنتی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری یا خبرنگار گرفته تا وقوع یک اتفاق غیرمنتظره برای مهمان یا کارشناس برنامه. مانند اتفاقی که برای یک زن در هنگام کنفرانس ویدئویی با مدیرعامل و همکارانش رخ داد.

«چارلوت کوزینتز» فروشنده یک شرکت مبلمان در کنفرانس ویدئویی با مدیر عامل و همکارانش در حال صحبت بود که ناگهان صندلی او شکست و وی روی زمین افتاد. در ابتدای ویدئوی منتشر شده خانم کوزینتز در حال صحبت با همکارانش دیده می‌شود. لحظاتی بعد صندلی‌ای که وی روی آن نشسته است شکسته و این زن از مقابل دوربین لپ تاپ خود محو می‌شود.

در این ویدئو صدای همکاران کوزینتز شنیده می‌شود که پس از این حادثه حال او را جویا می‌شوند. صدای کوزینتز نیز در این ویدئو شنیده می‌شود که می‌گوید آیا تماس وی ضبط می‌شود.

کوزینتز این ویدئو را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. این ویدئو بلافاصله مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بیننده داشته است. انتشار ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «واقعا نتوانستم جلوی خنده ام را بگیرم. جالب بود.»

رسانه

1228 نمایش

نظر دادن