AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 خرداد 1400 ساعت 16:49

خرید قسطی با بهترین قیمت تلویزیون اسنوا

قیمت تلویزیون اسنوا، خرید اقساطی و نقدی تلویزیون اسنوا با بهترین قیمت روز و ارسال به تمام نقاط ایران در اسرع وقت.

انواع تلویزیون اسنوا 

اسنوا (SNOWAیک شرکت ایرانی معتبر است که فعالیت گسترده‌ای در تولید انواع محصولات لوازم خانگی دارد و یکی از تولیدات با کیفیت اسنوا، تلویزیون است. قیمت محصولات اسنوا نسبت به کیفیت محصولات اسنوا بسیار عالی می باشد، مثلا قیمت یخچال فریزر اسنوا نسب به سایر برندها بسیار مناسب است. اسنوا با توجه به سلایق و نیازهای متفاوت خانوادههای ایرانی تلویزیون را در انواع مدل‌های ال ای دی، ال ای دی هوشمند، سه بعدی معمولی، سه بعدی هوشمند و ... طراحی و تولید می‌کند و با کیفیت‌های تصویری گوناگون چونHD ، FULL HD و 4k در بازار موجود هستند 


تلویزیون برند اسنوا را می‌توان یکی از بهترین تلویزیون‌های ایرانی دانست که از نظر کیفیت ساخت و طراحی ظاهری قابل قیاس با نمونه‌های خارجی است و از طرفی بالا بودن تنوع مدل‌های تلویزیون اسنوا سبب شده است تا خانوادهها حق انتخاب بیشتر و آزادانهتری براساس شرایط مالی، نیاز و سلایق خود داشته باشند. علاوه بر این قیمت تلویزیون اسنوا نسبت به قیمت تلویزیون برندهای خارجی مقرون به صرفه‌تر است در نتیجه شما می‌توانید تلویزیون‌هایی با کیفیت و با قیمت مناسب را از برند اسنوا تهیه و خریداری کنید.  

تکنولوژی تلویزیون اسنوا 

تلویزیون‌های اسنوا محصولاتی پیشرفته هستند که به لطف استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های مختلف در ساختشان صوت و تصاویر را با کیفیت بالا پخش می‌کنند و همچنین امکانات متنوعی را نیز در اختیار کاربران قرار میدهند.  

با وجود گیرنده دیجیتال داخلی در تلویزیون‌های اسنوا شما از خرید دستگاه دیجیتال جداگانه معاف هستید و به راحتی به تماشای شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما در تلویزیون خود بپردازید. نمایشگر با پنل  IPSو با کیفیت A+  سبب پخش تصاویر با کیفیت بالا و قابل قبول در تلویزیون‌های اسنوا شده است همچنین این پنل کاملا ضد شوک است.  

این ویژگی‌در کناربلندگوهای با کیفیت و تکنولوژی دالبی دیجیتال (Dolby Digital) باعث شده تا این محصولات علاوه بر تصویر، صوت را نیز با کیفیت بالایی پخش کنند. از دیگر تکنولوژیهای این دسته از محصولات اسنوا می‌توان بهارتباط بدون سیم DLNA، اتصال به گوشی همراه (MHL) ، ضبط تصاویر در حافظه خارجی (PVR)، راهنمای الکترونیکی برنامه‌های تلویزیونی (EPG)، قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی(PVR) و .. اشاره داشت. البته تعداد این امکانات در مدل‌های مختلف، متفاوت است که همین موضوع یکی از دلایل تنوع قیمت تلویزیون مارک اسنوا است. 

قیمت تلویزیون اسنوا در فروشگاه سل 

هر یک از مدل‌های تلویزیون اسنوا با مشخصات فنی و کیفیت تصویر متفاوت که امکانات و قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تولید و به بازار فروش عرضه میشوند. قیمت انواع تلویزیون اسنوا با توجه به نوع مدل، سایز صفحه نمایش، کیفیت تصویر و سایر مشخصات فنی تعیین می‌شود. 

در فروشگاه اینترنتی سل قیمت انواع مدل‌های تلویزیون مارک اسنوا در سایز و امکانات گوناگون چون قیمت تلویزیون اسنوا 42 اینچ ، قیمت تلویزیون اسنوا 50 اینچ ، قیمت تلویزیون اسنوا 55 اینچ ، قیمت تلویزیون اسنوا 43 اینچ 4k ، قیمت تلویزیون اسنوا 55 اینچ منحنی، قیمت تلویزیون اسنوا 55 اینچ 4k s100 ، قیمت تلویزیون اسنوا 43 اینچ sa560 ، قیمت تلویزیون اسنوا 55 اینچ s41 و ... مناسب‌ترین قیمت تلویزیون در بازار است.  


قیمت تلویزیون اسنوا 43  

تلویزیون 43 اینچ اسنوا انتخاب مناسبی برای محیط‌هایی با متراژ کم و متوسط است. اگر علاقمند به این هستید که تلویزیون شما قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد و بتوانید از طریق آن به وبگردی بپردازید بهتر است به سراغ خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند 43 اینچ اسنوا بروید و اگر نیازی به این قابلیت ندارید مدل‌های ال ای دی معمولی برای شما مناسب‌تر است چرا که قابلیت هوشمند یا اسمارت بودن سبب افزایش قیمت تلویزیون اسنوا 43 می‌شود.  

قیمت تلویزیون اسنوا 50 اینچ 

انواع تلویزیون ال ای دی معمولی و ال ای دی هوشمند با سایز صفحه نمایش 50 اینچ از برند اسنوا در بازار موجود است. یکی از مشخصات تلویزیون اسنوا 50 اینچ 4k  این است که تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار بالا به نمایش درمی‌آورد و دلیل این موضوع پشتیبانی از کیفیت تصویری فورکی (ULTRA HD 4K) است. از این رو برای افرادی که بالا بودن کیفیت پخش تصاویر برایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است این مدل‌ها انتخاب مناسبی هستند. نوع مدل، امکانات و دارا بودن قابلیت هوشمند بودن بر قیمت تلویزیون اسنوا 50 اینچ 4k تاثیر مستقیم می‌گذارد. 

تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ مدلSA120  50 از تلویزیون‌های خوش ساخت اسنوا است که دارای کیفیت صفحه نمایش Full HD است، قیمت تلویزیون اسنوا 50 اینچ sa120 پایین‌تر از تلویزیون‌های 50 اینچ برند اسنوا است که کیفیت تصویر فورکی دارند.  

قیمت تلویزیون اسنوا 55 اینچ هوشمند 4k 

قیمت تلویزیون اسنوا 55 اینچ هوشمند 4k نسبت به مدل‌های 50 اینچ بالاتر است و مهمترین دلیل آن بزرگتر بودن سایز صفحه نمایش است. توجه داشته باشید در زمان خرید تلویزیون اسنوا علاوه بر در نظر گرفتن میزان بودجه خود، سایز صفحه نمایش را متناسب با متراژ منزلتان انتخاب کنید و تلویزیون‌های 55 اینچ برای فضاهای بزرگ گزینه مناسبی هستند 

قیمت تلویزیون اسنوا 65 اینچ  

امروزه شاهد تلویزیون‌هایی با سایر صفحه نمایش بالا چون 65 اینچ از سوی برند اسنوا هستیم. تلویزیون اسنوا 65 اینچ با کیفیت تصویر فورکی تجربهی واقعی سینمای خانگی را برای شما فراهم می‌کند و برای تماشای مسابقات فوتبال به صورت دسته جمعی گزینه بسیار مناسبی است. البته باید در نظر داشته باشید که برای این سایز از تلویزیون شما باید فضای بیشتری را در نظر بگیرید. 

شرایط خرید اقساطی تلویزیون اسنوا در فروشگاه سل 

برای بسیاری از خانوادهها قیمت تلویزیون برند اسنوا در برخی از مدل‌ها چون قیمت تلویزیون اسنوا 50 اینچ فورکی، قیمت تلویزیون اسنوا 55 اینچ 4k اسمارت و ... بالا است و توان خرید این محصولات با کیفیت ایرانی را به صورت نقد ندارند. فروشگاه اینترنتی سل با در نظر گرفتن این موضوع و جهت کمک به خانوادههایی که قدرت خرید پایینی دارند امکان خرید اقساطی تلویزیون اسنوا را فراهم کرده است.  

جهت آگاهی از شرایط فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان و دیگر اقشار جامعه کافی است با کارشناسان فروش سایت سل تماس بگیرید و از نحوه خرید و قیمت تلویزیون اسنوا 43 اینچ قسطی و دیگر مدل‌ها مطلع شوید. 


خرید تلویزیون اسنوا از فروشگاه سل 

فروشگاه اینترنتی سل یکی از فروشگاه‌های معتبر در ایران است که مزایا و خدمات فراوانی برای مشتریان دارد. ارسال سریع کالا، ارائه اطلاعات جامع از محصول، تضمین کیفیت و قیمت تلویزیون‌های اسنوا از اصول اولیه فروشگاه سل است که از ابتدای تاسیس تاکنون همواره با رعایت آنها سبب خشنودی و رضایت مشتریان عزیز شده است.  

1146 نمایش