AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 20 خرداد 1400 ساعت 11:21

تعمیرات موبایل با قطعات اصلی در امداد موبایل

مهم‌ترین بخش تعمیرات موبایل به تعویض قطعات سوخته و از کاراُفتاده با قطعه‌ی جدید باز می‌گردد. متاسفانه بسیاری از قطعات موجود در بازار لوازم و قطعات جانبی گوشی موبایل فیک و تقلبی می‌باشند خصوصاً اگر برند موبایل خارجی باشد این مشکل بزرگ‌تر خواهد بود. بدیهی است که با نصب قطعه‌ی فیک به جای قطعه‌ی فابریک اتفاقات ناگواری رخ خواهد داد و حتی امکان سوختن کل گوشی نیز وجود خواهد داشت. پس بهترین راهکار انتخاب یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر و مطمئن است که با دسترسی به قطعات اصل هر مدل از گوشی موبایل آن را به صورت اصولی و درست تعمیر نمایند. آیا یک مرکز تعمیرات با این ویژگی‌ها می‌شناسید؟

تعمیرات موبایل بسیار مهم و حساس است!

در این شرایط تورمی کنونی کشور که قیمت لوازم الکترونیکی سر به فلک کشیده است، مراقبت و تعمیر به موقع گوشی‌های موبایل اهمیت خاصی دارد. از طرفی با شیوع ویروس کرونا قشر عظیمی از هم‌وطنان بالاخص دانش آموزان بسیاری از کارهای خود را توسط گوشی موبایل انجام می‌دهند و خراب شدن آن دردسر بزرگی برایشان به شمار می‌رود. اگر تعمیرات موبایل در چنین شرایطی به دست افراد نابلد سپرده شود و یا به جای نصب قطعه‌ی اصل از قطعات فیک استفاده کنند، نه تنها مشکل گوشی رفع نشده بلکه هزینه‌های بیشتری به بار خواهد آمد. پس می‌بایست به دنبال پیدا کردن یک مرکز تعمیرات تخصصی و معتبر بگردید.

ویژگی‌های برترین مرکز تعمیر تخصصی موبایل

برای آنکه بتوانید برای تعمیر گوشی موبایل خود بهترین تعمیرکاران را انتخاب کنید، لازم است با ویژگی‌های یک مرکز تعمیرات حرفه‌ای آشنا شوید. این ویژگی‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • کادر و پرسنل اصلی یک مرکز تعمیرات که در واقع تعمیرکاران مجموعه هستند می‌بایست افرادی متخصص و با تجربه کاری بالا باشند.
  • دسترسی مجموعه به قطعات اصل برندهای مختلف گوشی‌های موبایل از دیگر ویژگی‌های اصلی است که باید در مراکز تعمیرات موبایل ببینید.
  • سرعت عمل در تعمیر تخصصی و دریافت هزینه‌های متعارف هم بخش دیگری از قابلیت‌های یک مرکز تعمیر موبایل خوب است.

طبیعتاً اگر تعمیر گوشی موبایل خود را به چنین مجموعه‌ای بسپارید به گونه‌ای تعمیر خواهد شد که درست مثل روز اول قابل استفاده باشد و بتوانید در دراز مدت از آن استفاده کنید. در این گرانی‌های شدید برای اینکه مجبور نشوید دوباره گوشی بخرید تعمیر آن را به دست افراد ماهر و حرفه‌ای بسپارید.

امداد موبایل، مرکز تعمیرات حرفه‌ای و با اصالت

مرکز تعمیرات موبایل امداد موبایل یک مرکز با اصالت است؛ چراکه با سابقه‌ی کاری بالا در حال خدمات رسانی به هم‌وطنان و تعمیر انواع گوشی و تبلت می‌باشد. از آنجا که این مرکز مجهز به یک فروشگاه قطعات و لوازم جانبی گوشی موبایل نیز می‌باشد به قطعات اصلی تمامی برندها دسترسی داشته و در صورت لزوم می‌توانند قطعات گوشی موبایل شما را با قطعات اصل تعویض نمایند. این مجموعه که با ارائه خدماتی ویژه و صادقانه به مشتریان توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید، دارای دو دفتر در تهران و شیراز می‌باشد.

افزون بر این امداد موبایل دارای یک وبسایت اینترنتی است که بخش فروشگاهی نیز دارد و می‌تواند به عنوان بهترین مرجع خرید لوازم جانبی نیز شناخته شود. امداد موبایل به عنوان در دسترس‌ترین مرکز تعمیرات موبایل می‌تواند گوشی شما را به صورت تخصصی تعمیر و به شما تحویل دهد.

منبع

https://www.zoomit.ir/pr/371524-emdadmobile-smartphone-repair/

690 نمایش