AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 خرداد 1400 ساعت 03:29

سردار سلامی: هر رأی یک موشک است

انتخابات تنها برای انتخاب رئیس‌جمهور نیست بلکه هر رأیی که به صندوق انداخته می‌شود، به مثابه یک موشک است که قلب قدرت‌های استکباری را هدف قرار می‌دهد و ایران را در جنگ مقدسش با استکبار با افتخار و غرور پیروز می‌گرداند.  

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز گذشته در گفت‌وگو با شبکه روسی «روسیا الیوم»‌ افزود: مردم ایران به توصیه‌های رهبری درباره مشارکت گسترده در انتخابات ‌ لبیک خواهند گفت.

سردار سلامی در ادامه با تأکید بر اینکه «اسرائیلی‌‌‌ها باید بدانند که دوران بزن و دررو تمام شده و فلسطینی‌‌‌ها امروز قدرتمند شده‌اند»، تصریح کرد: «فلسطینی جدید شکل گرفته است. جنگ اخیر، فلسطینی قدرتمند را بر محاسبات رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است. فلسطینی‌‌‌ها روز به روز قدرتمندتر خواهند شد و اسرائیلی‌‌‌ها باید بدانند که نخواهند توانست در کنار دشمنی که اکنون از قدرت زیادی برخوردار است، زندگی کنند.»

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: ملت ایران به دستورات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات عمل خواهند کرد، شرکت در انتخابات تنها به معنی انتخاب رئیس‌جمهور نیست بلکه هر رأیی که در صندوق می‌اندازند همانند موشکی در قلب نیروهای استکبار است و باعث می‌شود که ایران با افتخار و عزت در جنگ با استکبار پیروز شود.

این اظهارات پس از جنگ اخیر مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی است؛ جنگی که در جریان آن، گروه‌های فلسطینی با موشک‌باران شهرهای اشغالی معادله‌ای جدید را به تل‌آویو تحمیل و این رژیم را وادار به اعلام آتش‌بس کردند.

منبع: روزنامه جوان

613 نمایش