AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 ارديبهشت 1400 ساعت 10:21

مار در آستین جمهوری اسلامی!

کمیل نقی پور در صفحه اینستاگرام خود با تایید این فرضیه که انتشار فایل مصاحبه باهماهنگی ظریف بوده است، نوشت:

ظریفی که حضورش در انتخابات منتفی شده بود و پروژه مذاکراتیش شکست خورده، با یک قمار سیاسی در قالب اظهارات عوام پسندانه و ضد سیستم اش به دنبال آن بود هم خودش را تطهیر کند هم از خجالت رقبا در بیاید و هم یک تصویر خوب از خودش در بین مردمی که به او علاقه مند بودند بجا بگذارد و علی رغم شکست پروژه ۸ ساله اش همچنان قهرمان آنان باشد.
 
ظریف اینگونه تحلیل میکند نظام توانایی برخورد با او را ندارد چون گمان میکند اولا توجیهش درباره نااگاهی او از انتشار این فایل مقبول می افتد ثانیا هر گونه برخوردی با خود را هزینه اور برای کلیت نطام تلقی میکند، او گمان میکند ماجرای مصاحبه  تف سر بالایی برای نظام است که اگر کار به برخورد یا استیضاح بکشد بیش از همه چهره نظام مغشوش می شود او البته به خیال خود زیرک است و از فردا خط خودش و رسانه های حامی او این میشود که باید مقابل سواستفاده ضدانقلاب از این ماجرا گرفته شود! شوربختانه بسیاری از اصولگرایان نیز با این ادعای ظریف همراهی میکنند در حالی که ضربه ای که ظریف به منافع ملی و سردار سلیمانی وارد اورده اگر بی پاسخ بماند لطمات جبران ناپذیری بر  پیکره جمهوری اسلامی و نظام معرفتی مردم وارد می اورد.

ظریف قهرمانی را نشانه گرفته و به گمان خود به قهرمانی ضربه زده که برای این ملت شبیه به افسانه ها بود. قبح زدایی از هتک حرمت حاج قاسم و سپاه قدس  کارویژه ظریف در این مصاحبه بود.

ظریف این را نیز میداند که در کمتر از دو ماه مانده به انتخابات حتی اگرمجلس به سراغ استیصاح برود احتمال استیضاح او صفر است چرا که دولت باید ۵۰ روز دیگر انتخابات برگزار کند و در صورت استیضاحش، دولت مجری انتخابات منحل میشود و باید مجددا رای اعتماد بگیرد و با توجه به نزدیکی انتخابات و شرایط کرونا و ... این اتفاق نمی افتد.

756 نمایش