تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 مرداد 1399 ساعت 09:36

بام لند جاذبه ای لوکس و جدید در غرب تهران

تهران دارای مراکز تجاری و خرید متعددی است که یکی از آنها بام لند می باشد. بام لند دریاچه چیتگر که یکی از مراکز تفریحی در غرب تهران هستش با مغازه ها و رستوران هایی لوکس توانسته بازدید کنندگان بسیاری را به سمت خود جذب کند. در این مطلب سعی شده تا به معرفی اجمالی این مرکز تفریحی و تجاری پرداخته  و به مطالبی از قبیل آدرس بام لند، امکانات، رستوران ها و کافه ها و... اشاره شود.  

این جاذبه یکی از معروفترین مراکز خرید لوکس تهران است و برای برنامه های فرهنگی و جشنواره های مختلفی که در آمفی تئاتر این مجموعه اجرا می شود، بسیار محبوب شده. امکانات رفاهی بسیار خوبی در بام لند برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. کافه ها و رستوران های این مجموعه با چشم اندازی فوق العاده به دریاچه چیتگر، یکی از مجموعه های محبوب غذاخوری در شهر تهران است. امکانات تفریحی جذابی مانند آمفی تئاتر روباز، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده روی، ماهیگیری و مجموعه وی آر لند، قایق سواری و ... بام لند را از دیگر مراکز خرید تهران متمایز کرده است. همچنین محوطه بام لند برای تردد معلولان مناسب سازی شده است.

آدرس بام لند تهران

آدرس:ﺗﻬﺮان، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

بهترین روش برای رسیدن به بام لند استفاده از مسیر بزرگراه شهید خرازی است. اگر از شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی به سمت بام لند می آیید به راحتی می توانید با استفاده از مسیر زیر بام لند را پیدا کنید:

بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) غرب، بعد از خروجی بزرگراه آزادگان، خروجی “کاشان جنوب دریاچه شهدای خلیج‌فارس”، ۴۵ متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام لند

اگر از غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی قصد رسیدن به بام لند تهران را دارید، مسیر زیر را دنبال کنید:

بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) شرق، خروجی کاشان امیرکبیر آبشار تهران، ۴۵ متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام لند

همچنین می توانید از میدان موج، مسیر بلوار ۴۵ متری کاشانی جنوب را در پیش بگیرید و از خیابان هوانیروز به سمت غرب ادامه مسیر دهید تا به مرکز خرید بام لند برسید.

مترو: خط ۵ مترو خط مناسب برای رسیدن به بام لند است. در ایستگاه چیتگر پیاده شوید و با استفاده از تاکسی های پایانه تاکسی‌رانی ایستگاه چیتگر به خیابان هوانیروز برسید. از آنجا راه خود به سمت میدان و بلوار موج را پیدا کنید. 

اتوبوس: اتوبوس های خط 323 پایانه آزادی- شهیدباقری در نزدیکی بام لند توقف دارند. سوار این اتوبوس ها شده و در ایستگاه بلوار کاشان در نزدیکی میدان موج پیاده شوید. پس از نزدیک به چند دقیقه پیاده روی به سمت بلوار موج به بام لند می رسید.

امکانات بام لند

 امکانات مجموعه تفریح تجاری بام لند در سطح خوبی قرار دارد و از خیلی مراکز خرید دیگر در تهران از کیفیت بیشتری برخوردار است. برخی از این امکانات در لیست زیر آورده شده است:

  • رستوران و کافی شاپ
  • صندوق امانات 
  • آمفی تئاتر روباز
  • آسانسور و پله برقی
  • بوفه و پارکینگ
  • اینترنت مرکزی و وای فای رایگان
  • دوربین مداربسته، حراست و لابی‌مَن 24 ساعته
  • اطفای حریق خودکار، اعلام حریق دیجیتال، برق اضطراری
  • سرویس بهداشتی

رستوران های بام لند تهران

یکی از بخش های مهم و پرطرفدار بام لند کافه و رستوران های متعدد آن هستند که در قسمت های مختلف این مرکز خرید واقع شده و با چشم انداز خاص و تنوع بالای شان، علاقه‌مندان به شکم گردی و خوشگذرانی را به سوی خود جلب می کنند.

انواع رستوران ها و کافه های بام لند

در مجموعه بام لند انواع رستوران و کافه به چشم می خورد که می توان آنها را به این صورت دسته بندی کرد: 

رستوران های ایرانی بام لند

رستوران دروازه طهرون، رستوران ته دیگ، چلوکباب رفتاری، رستوران سماک، رستوران چراغان

رستوران های بین المللی بام لند

رستوران ترکی بی کباب، رستوران چینی چیناباکس، رستوران عربی زاهدالعراقی، رستوران لبنانی باب البحر، رستوران فرنگی کوبابا-تومو، رستوران ایتالیایی رومانا پلاس، رستوران هندی روتی، کشتی رستوران رویال لانژ

فست فودهای بام لند

جوگریل، ممداستیک هاوس، باروژ، برگر فکتوری، چیکن فکتوری، رولینجا، سالادبار ورف، نایابارا

کافه های مجموعه بام لند

آنتیکا کافه، ایلی کافه، بابا کافه، بستنی ورف، خانه فوتبال، چای بار رستا، کافه آمفی، کافه امضا، کافه بالن رویایی، کافه باپاری، کافه رستوران لانجین، کافه دوکاتی، کافه رستوران ویکولو، کافه روژ، کافه شمرون، کافه قمر، کافه لایم پلاس، کافه ورف

از ورودی بام لند که داخل می شوید، منظره زیبای دریاچه و پارک جنگلی چیتگر رو به روی شما قرار می گیرد و همهمه دلنشین مردم شما را به سمت داخل مجموعه هدایت می کند. مجموعه ای که مراکز خرید، کافه ها، رستوران ها و امکانات تفریحی آن در دو سمت راست و چپ ورودی اصلی آن قرار گرفته است و شما را به گشت و گذاری جذاب در این بخش از دریاچه چیتگر دعوت می کند. قسمت های مختلف را که نگاه کنید مردم را می بینید که همراه با دوستان یا خانواده خود، در حال خرید هستند، در کافه یا رستورانی به انتظار سفارش خود نشسته اند یا به دور دریاچه قدم می زنند. فضای دلنشینی که با صدای موسیقی که در محیط پخش می شود، صدای آب دریاچه، رفت و آمد مردم و خنده گاه و بی گاه کودکان، حضور در این منطقه را به تجربه ای لذت بخش تبدیل می کند. 

بام لند نام یک مجموعه تجاری-تفریحی در تهران است که به تازگی در نزدیکی دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) ایجاد شده و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ مرکزی مدرن و شیک، در قالب 12 ویلای دو طبقه مستقل که مجموعه ای جذاب و معتبر از نام ها و برندهای تجاری مختلف را در کنار هم جای داده است. مرکز خریدی که از بهترین نام های پوشاک و لوازم خانگی گرفته تا موتورسیکلت و ماشین را می توان در آن پیدا کرد و دست خالی به خانه برنگشت. 

و در پایان مرکز تجاری و تفریحی بام لند تهران، مقصد انتخابی امروز ما بود. می خواهیم به بررسی مرکز خرید بام لند بپردازیم و در مورد اینکه بام لند تهران کجاست، رستوران های بام لند شامل چه مجموعه ای می شود و در شهربازی بام لند چه چیزی انتظارمان را می کشد، اطلاعات تازه ای به دست بیاوریم. کارناوال را در این مطلب همراهی کنید تا این مرکز تفریحی تجاری را از جنبه های مختلف نقد و بررسی کنیم و شما را به گردشی تماشایی در این مجموعه ببریم. 
منبع: karnaval
1479 نمایش

نظر دادن