تاریخ انتشار: شنبه, 03 اسفند 1398 ساعت 14:21

صندلی مدیریتی گلدسیت با استاندارد جهانی

صندلی مدیریتی مناسب کدام است و چرا باید از برندهایی خرید کنیم که اعتبار بسیار بالایی دارند؟ یک ضرب المثل قدیمی و فوق العاده ی انگلیسی می گوید که من انقدر ثروتمند نیستم که بخواهم محصولات ارزان قیمت خریداری کنم! خرید محصولات ارزان قیمت برای ثروتمندان است، زیرا آنها توانایی پرداخت هزینه های بسیار بالا در ماه را دارند، ثروتمندان می توانند ماهی یک بار محصولات خود را تعویض کنند، اما اگر شما به دنبال صندلی مدیریتی با استاندارد سال 2020 هستید و سلامتیه کارمندانتان، برای شما مهم است باید از صندلی مدیریتی برندهای معتبر در سطح جهانی استفاده کنید، زیرا صندلی مدیریتی که از کیفیت نامطلوب برخوردار باشد، سلامتیه شما به خطر می افتد و از همه مهمتر این است که بازدهی کار شما را به شدت کاهش می دهد. یکی از بهترین برندهای مربوط به خرید صندلی طبی و صندلی مدیریتی در سال 2020 شرکت گلدسیت است که می توانید با برند goldsit.ir همیشه بروز باشید.

 

صندلی کارشناسی گلدسیت با ارگونومی 2020

صندلی کارشناسی گلدسیت به شکلی طراحی شده است که کارمندان شرکت که به مدت 8 ساعت بر روی صندلی می نشینند و کار می کنند، با نشستن بر روی صندلی های کارشناسی گلدسیت، هیچ احساس خستگی نمی کنند و در نظر داشته باشید که اگر به دنبال صندلی کارشناسی گلدسیت با استانداردهای 2020 هستید، باید ابتدا از متخصصین شرکت گلدسیت مشاوره های رایگان بگیرید تا با توجه به دکوراسیون اداری شما و نحوه ی رنگ بندی شرکت شما، صندلی کارشناسی مناسبی به شما پیشنهاد شود و در نظر داشته باشید که اگر می خواهید با خرید صندلی اداری دکوراسیون خود را متحول کنید باید از سلیقه ی کارشناسان این حوزه هم استفاده کنید.

 

 

ارگونومیک چیست؟

ارگونومیک بودن یک صندلیه با کیفیت، باعث بهبود روند کارکنان می شود که اگر صندلی مدیریتی شرکت شما از ارگونومیک 2020 پیروی کند، قطعا نتایج شگفت انگیزی برای شما رقم می خورد. این وسایل می تواند صندلی کارشناسی و یا مبلمان اداری شرکت شما باشد اما مهمترین موضوعی که برای شما وجود دارد، این است که وسایل شما، باید از استانداردهای ارگونومیک پیروی کند و شرکت گلدسیت برای اولین بار در ایران به تولید صندلی های مدیریتی مختلفی برای شرکت ها می پردازد که این صندلی اداری و تجهیزات، علاوه بر ارگونومیک بودن آن، به زیبایی شرکت شما هم کمک فراوانی می کند، زیرا صندلی های گلدسیت، با رنگ بندی متفاوت و طراحی های زیبا ساخته شده است.

صندلی کارشناسی باید با ظاهر و فضای داخلی شرکت شما همخوانی داشته باشد و متناسب با نوع کاربرد آن انتخاب شود. صندلی هایی که در بخش های مختلف یک سازمان مورد استفاده قرار می گیرد از قرار زیر است:

  • صندلی مدیریتی
  • صندلی کارشناسی
  • صندلی کارمندی
  • صندلی انتظار
  • صندلی کنفرانس
  • صندلی طبی

و…

1-      صندلی مدیریتی

این صندلی ها معمولا در ابعاد بزرگ تر نسبت به سایر صندلی ها و با روکش چرم تولید می شوند، دارای تنظیمات ارتفاع و تکیه گاه هستند و پایه های آن ها جهت جابجایی آسانتر از نوع چرخ دار تعبیه شده است. این صندلی ها معمولا ظاهری خاص و متناسب با جایگاه مدیریت دارند.

2- صندلی کارشناسی

صندلی های کارشناسی بسیار راحت و با تنظیمات زیاد برای راحتی بیشتر کاربران آن ها طراحی شده است. تنظیمات این صندلی ها شامل تنظیم ارتفاع، دسته، تکیه گاه و… است و برای جابجایی راحت تر از چرخ در زیر پایه های آن استفاده شده است.

3-صندلی کارمندی

صندلی اداری کارمندی نیز شکل ساده تری از صندلی های کارشناسی و مدیریتی است. به گونه ای که دارای پایه ی چرخ دار و یا کنفرانسی و جک است. این نوع صندلی ها ابعاد کوچکتری دارند و برای محیط هایی که تعداد زیادی صندلی باید در فضای کمی گنجانده شوند مناسب تر هستند.

4- صندلی انتظار

در برخی از سازمان ها، به دلیل نوع خاص خدماتی که ارائه می دهند تعداد ارباب رجوع در آنها زیاد است. برای استفاده بهتر از محیط و همچنین انتخابی مقرون به صرفه، صندلی های انتظار بهترین گزینه هستند. این صندلی ها در تعداد دو، سه و یا چهار نفره در کنار هم و متصل به هم قرار میگیرند. نکته ی مهم در خرید این صندلی ها توجه به استحکام آن ها به دلیل استفاده ی مداوم از آن ها است.

5- صندلی کنفرانسی

صندلی اداری کنفرانسی، صندلی هایی هستند که در جلسات و همایش ها و کنفرانس های سازمانی مورد استفاده قرار می گیرند. راحتی این نوع صندلی ها به راحتی مدل های مدیریتی، کارشناسی و کارمندی هستند اما غالبا در آن ها از پایه ی ثابت استفاده می شود. به علاوه به دلیل چیده شدن تعدادی از آن ها دور یک میز لازم است ابعاد کوچک تری نسبت به صندلی های مدیریتی داشته باشند.

6-صندلی طبی

این نوع صندلی طبی گلدسیت ، صندلی هایی بسیار راحت و قابل استفاده در مکان هایی که جابجایی بسیار کم است مانند بخش پذیرش و صندوق، بسیار مناسب است. این صندلی ها برای نشستن های طولانی است و اغلب پایه آن ها ثابت است.

ارگونومیک بودن صندلی کارشناسی

زمانی دکوراسیون اداری شما از ارگونومیک خوبی برخوردار است که از صندلی کارشناسی مناسبی استفاده کرده باشید، زیرا در رابطه با سلامتی کارمندان و مدیران یک شرکت، هیچ چیزی به اندازه ی یک صندلی مدیریتی ارگونومیک مناسب نیست، در نظر داشته باشید که یک صندلی اداری مناسب، می تواند تفاوت عظیمی در نحوه ی عملکرد کارکنان یک شرکت داشته باشد، زیرا احساس راحتی صندلی های طبی با کیفیت را به وضوح احساس خواهید کرد. اکثر کارمندان و یا مدیران شرکت بعد از مدتی به آسیب های جسمی مختلف دچار می شوند دلیل چنین آسیبهایی، استفاده از صندلی های غیر استاندارد می باشد.

2990 نمایش

نظر دادن