تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 بهمن 1398 ساعت 13:00

تاوان سنگین اعتراض اینبار برای پرسپولیس +عکس

فاجعه بازی ایران و ژاپن، در دوحه برای پرسپولیس تکرار شد.  

 پرسپولیس در گروه بندی لیگ قهرمانان آسیا، خوش شانس نبود در یک بدشانسی بزرگتر، در همان بازی ابتدایی مجبور شد مقابل صدرنشین قطر قرار بگیرد. تیمی که با چند ستاره بزرگ فوتبال اروپا مثل مانژوکویچ و بن‌عطیه، قوی‌تر از همیشه وارد لیگ قهرمانان شده است. پرسپولیس در قطر، شروع بدی داشت و در همان دقیقه 5 مسابقه غافلگیر شد. در صحنه‌ای که اگر سر به هوایی مدافعان پرسپولیس نبود، می‌شد به راحتی جلوی آن را گرفت.

سانتر جونیور از سمت چپ، روی سر مانژو فرود آمد. مهاجم سابقه یووه در صحنه‌ای مشکوک به خطا، با فشار روی نادری توانست سر اول را بزند. توپ مانژوکیچ، در چارچوب نبود و دقیقا مشکل از همینجا شروع شد. شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری با تصور اینکه توپ به اوت می‌رود، بازی را رها کردند و برای اعتراض به سمت داور رفتند.

معز علی هم سریع، خودش را به توپ رساند و از فرصت استفاده کرد. سانتر او به مانژوکیچ یارگیری نشده رسید و او به راحتی قبل از اینکه شجاع و نادری مانعش شوند، گل اول بازی را زد.

فارغ از اینکه داور در این صحنه اشتباه کرده یا نه، اگر اعتراض بازیکنان پرسپولیس نبود الدحیل به سادگی در این صحنه به گل نمی‌رسید. بعد از گلی که ژاپن در جام ملت‌های آسیا به ایران زد و به قیمت حذف تیم ملی تمام شد، به نظر می‌رسید این  تاوان سخت، تغییری در رفتار بازیکنان ایرانی به وجود بیاورد. اتفاقی که نیفتاد و دقیقا یک سال بعد، پرسپولیس چنین گلی در لیگ قهرمانان خورد. صحنه‌ای که اگر خلیل‌زاده و نادری بازی را رها نمی‌کردند، احتمالا به گل منجر نمی‌شد. پرسپولیس حالا، لیگ قهرمانان را با یک شکست آغاز کرده و تاوان سختی، برای اعتراض بی موقع دو مدافعش داده است.

منبع: وب سایت برنامه نود
2433 نمایش

نظر دادن