تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 بهمن 1398 ساعت 16:54

جزئیات احضار ترانه علیدوستی به دادسرای فرهنگ و رسانه

از روز گذشته، انتشار خبری مبنی بر احضار ترانه علیدوستی بازیگر سینما به دادگاه فرهنگ و رسانه مورد توجه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است .  

به گزارش پانا، اگرچه جزئیاتی از علت احضار این بازیگر در آن خبر مطرح نشده است، اظهارنظرها در شبکه‌های اجتماعی این احضار را به اظهارات علیدوستی پس از حوادث اخیر و تحریم جشنواره فیلم فجر از سوی این بازیگر نسبت داده‌اند. اما امروز خبر دیگری در همین باره در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه علت احضار این بازیگر سینما، به اظهارات اخیرش مربوط نیست بلکه برای پرونده او در سال 96 است.

در همین راستا، پیگر صحت و سقم این موارد شدیم اما متاسفانه هیچ کس پاسخگو نشد. در عین حال سردبیر خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه در تازه‌ترین توییت خود درباره این موضوع چنین نوشت: «حضور ترانه علیدوستی در مرجع قضایی ربطی به مضوعات اخیر ندارد. مربوط به پرونده‌ای است که سال 96 با شکایت پلیس از ترانه علیدوستی به جریان افتاد. مرجع قضایی هم در پی حل و فصل این پرونده قدیمی است.»

ماجرای شکایت پلیس از ترانه علیدوستی چه بود

اگر محتوای توئیت سردبیر خبرگزاری میزان درست باشد، احتمالا پرونده ترانه علیدوستی مربوط به توئیت‌هایی است که او با انتشار فیلمی از نحوه خورد چند پلیس با افراد ، نسبت به این رفتار پلیس به شدت اعتراض و آن را خشونت‌آمیز قلمداد کرد.

996 نمایش

نظر دادن