تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 دی 1398 ساعت 10:15

صحنه ای از یک جشن عروسی که کاربران را شوکه کرد! +ویدئو

فیلمی که فوران کوه آتشفشان در هنگام برگزاری یک جشن عروسی در فیلیپین را نشان می‌دهد به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است.  

انتشار تصاویری از جشن عروسی یک زوج فیلیپینی در حالی که در پشت سر آن‌ها کوه آتشفشان در حال فوران است به تصاویری داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. در حالی که برخی از کاربران تصور می‌کردند که این زوج جشن عروسی خود را در نزدیکی یک کوه با فعالیت آتشفشانی برگزار کرده‌اند این رخداد طبیعی حدود ۱۰ کیلومتر با محل برگزاری عروسی آن‌ها فاصله داشت.

" چینو وافلور" و همسرش " کَت بائوتیستا" روز یکشنبه و هنگامی که مشغول جشن ازدواج خود به همراه مهمانان بودند کوه آتشفشانی تال در ۱۰ کیلومتری محل برگزاری عروسی آن‌ها فوران کرد. بنا به گزارش CNN این زوج با وجود این رخداد طبیعی و تخلیه هزاران نفر از ساکنان محلی تصمیم گرفتند همچنان به جشن خود ادامه دهند. این کوه آتشفشانی در جنوب مانیل، پایتخت فیلیپین یکی از فعال‌ترین کوه‌های آتشفشانی این کشور محسوب می‌شود.

در تصاویری که " راندولف ایوان"، عکاس حاضر در این جشن عروسی تهیه کرد صحنه‌ای دیدنی و حیرت انگیز از فوران این کوه آتشفشانی را نشان می‌دهد. ایوان در این باره به CNN گفت: «ما واقعا نگران بودیم و دائما در شبکه‌های اجتماعی فعالیت این کوه آتشفشانی را رصد می‌کردیم و به هشدار‌ها توجه داشتیم.»

انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با واکشن کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تبریک می‌گویم. عکس‌های دیدنی و فوق العاده‌ای بود.»  کاربر دیگری نوشت: « نمی دانم عروس و داماد در حین جشن استرس داشتند یا خیر؟ من اگر جای آنها بودم حتما دچار استرس می‌شدم.»

صحنه ای از یک جشن عروسی که کاربران را شوکه کرد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

رسانه

1347 نمایش

نظر دادن