تاریخ انتشار: شنبه, 21 دی 1398 ساعت 14:25

چاپ استیکر و تکنولوژی های جدید آن

با پیشرفت تکنولوژی، در صنعت چاپ نیز شاهد پیشرفت های بسیاری هستیم. چاپ استیکر نیز نوعی چاپ بسیار جذاب و دوست داشتنی است که طرفداران بسیاری دارد. این نوع چاپ مانند چاپ زمان کودکی است و یک طرف آن برچسب دار است که این برچسب می تواند در طرح های گوناگونی به سفارش مشتری انجام شود. 

چاپ استیکر

چاپ استیکر که به آن چاپ وینیل هم گفته می شود، نوعی از چاپ است که متریال آن نازک و از جنس pvc می باشد که پشت آن، طرحی چسب دار چاپ می شود. این نوع چاپ به چاپ های زمان کودکی شباهت بسیاری دارد. این نوع چاپ در برابر شستشو، پارگی، نور، عوامل محیطی و جداسازی بسیار مقاوم است و به همین دلیل امروزه شرکت ها و بسیاری از موسسات از این نوع چاپ برای تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده می کنند. چاپ استیکر در انواع طرح ها، اندازه ها و شکل ها قابل چاپ است و به سادگی بر روی انواع سطوح نیز قابل نصب می باشد. چاپ استیکر در انواع اندازه های 106، 127 و 152 سانتی متری قابل چاپ می باشد.

چاپ استیکر از نظر نوع چاپ، در انواع مختلف استیکر pp پایه آب و استیکر pvc پایه سالونت قابل چاپ است. پاپ نوع pp در برابر آب و نور آفتاب بسیار مقاوم است و از سوی دیگر چاپ از نوع سالونت نیز دارای ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی بوده و در برابر سایش نیز بسیار مقاوم است. چاپ از نوع استیکر را می توان بر روی انواع وسایل حمل و نقل، ماشین های حمل و نقل گوشت، کامیونت های توزیع مواد غذایی و مواد دارویی، شیشه های مغازه ها مانند فروشگاه های زنجیره ای و داروخانه ها و دفترخانه ها نصب نمود. هزینه این نوع چاپ نسبت به ماندگاری و کیفیت آن بسیار به صرفه و عالی است و اگر شما به دنبال چاپی اکیفیت و جذاب هستید، می توانید از چاپ استیکر https://kosarprint.com/category/222/چاپ-استیکر استفاده کنید.

 

انواع چاپ از نوع استیکر

چاپ از نوع استیکر، دارای انواع مختلفی است که هر یک از این نوع چاپ ها، دارای کاربردهای خاصی هستند.

  • استیکر شیری سفید براق
  • استیکر شیری سفید مات
  • استیکر شیری سفید مات ابریشمی
  • استیکر شیشه ای براق
  • استیکر شیشه ای مات

استیکرهای نوع شیری، دارای پس زمینه ای شیری رنگ هستند که طرح مورد نظر بر روی این زمینه چاپ می شود. در واقع پس از چاپ بر روی زمینه شیری، پشت طرح دیده نمی شود. از استیکرهای شیری برای تبلیغات بر روی سطوح مختلف استفاده می شود. استیکرهای شیشه ای، نیمه شفاف هستند و پشت طرح نیز دیده شده و نور نیز به راحتی از طرح عبور می کند. از این نوع استیکرها بیشتر برای اطلاع رسانی استفاده می شود و جنبه زیبایی آن بیشتر است. برای مشاهده دیگر سایت های چاپ استیکر اینجا را کلیک نماید.

نحوه نصب چاپ از نوع استیکر

برای نصب چاپ استیکر، ابتدا باید سطح زیر استیکر را تمیز نمایید. برای این کار باید سطح مورد نظر باید مایع ظرفشویی و آب تمیز شود تا از ایجاد حباب احتمالی بر روی سطح جلوگیری به عمل آید. سپس برای جمع کردن آب اضافی زیر سطح استیکر، باید با کاردک این کار را انجام داد و در نهایت استیکر را بر روی سطح مورد نظر نصب نمود. البته می توانید برای مقاومت هر چه بیشتر چاپ و جلوگیری از ایجاد خط و خش، سطح استیکر را با لمینت گرم و یا سرد، روکش نمود.

1004 نمایش

نظر دادن