تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 بهمن 1397 ساعت 21:00

صفر تا صد نمای ساختمان با یک دو سه سازه

در بازار ساختمان کنونی، خرید محصولات مرتبط با نمای ساختمان می تواند به یک کار بسیار دشوار، حتی برای متخصصان این بخش تبدیل شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای تامین محصول ساختمانی مورد نظر خود در میان تامین کنندگان متعدد ساختمانی سردرگم شده باشید و بخواهید به دنبال مرجع ساختمانی قابل اعتماد و معتبر برای حل این موضوع باشید. یک دو سه سازه وب سایتی است که در حداقل زمان و با صرف کمترین هزینه می توانید به معتبرترین و با کیفیت ترین برندهای ساختمانی دسترسی داشته و محصول مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن در سراسر ایران دریافت نمایید.

 

یک دو سه سازه با تکیه بر روابط و قراردادهای گسترده با شرکت ها و کارخانجات تولید کننده معتبر داخلی و خارجی مرتبط با نمای ساختمان، پرسنل مجرب، متخصص و بهره گیری از آخرین اطلاعات روز مهندسی ساختمان آمادگی دارد تا درکوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت، کلیه خدمات مرتبط با ساخت و اجرای نمای ساختمان را برحسب سفارش تامین و اجرا نماید. نمای ترمووود ، پلی وود، بتن اکسپوز، بتن جی اف آر سی، سنگ نما ، آجر های نما و نمای سرامیک از جمله بخش های ارائه شده در یک دو سه سازه می باشند که هرکدام به زیرمجموعه های متعددی تقسیم می گردند.

سامانه مرکز تماس یک دو سه سازه

مرکز تماس یک دو سه سازه به عنوان واحد پشتیبانی این مرکز تخصصی ساختمان، به ‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی سوالات کارفرمایان و متقاضیان عزیز می‎باشد. این مرکز با به کارگیری کارشناسان زبده و با استفاده از راهکارهای نوین و با ساختاری خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با کارفرمایان محترم برقرار کرده است. این مرکز شما را در سفارش گذاری گذاری و پیگیری کامل محصولات ساختمانی خریداری شده یاری ‌می‌رساند.

ارسال محصولات ساختمانی به سراسر کشور

با توجه به گستره ابعادی بسیار متنوع تجهیزات مرتبط با نمای ساختمان، یک دو سه سازه همواره سعی بر این داشته تا با بسته ‌بندی مطمئن و ارسال به بهینه ترین شیوه، کالای ساختمانی سفارش داده شده را به بهترین نحو ممکن به کارفرمایان تحویل نماید. قبل از ارسال کالا، تیم خدمات مشتریان یک دو سه سازه، جهت هماهنگی هر چه بیشتر با کارفرمایان در ارتباط بوده و تا تحویل کالا در کنار آنها خواهند بود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره های  28425424 و  28428787 تماس حاصل نمائید.

2144 نمایش

نظر دادن