تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 ساعت 14:03

چهار کشوری که حتما باید از آنها بازدید کرد

سفر کردن برای هر کسی خوشایند است. شاید تنها زیر 1 در صد از مردم جهان وجود داشته باشند که به سفر علاقه‌مند نباشند! اما اینکه به کجا سفر کنیم بستگی به شرایط متعددی دارد که طبیعتا برای اکثریت موضوع هزینه و بخش مالی مطرح است!

البته ناگفته نماند در بین کشورهای اروپایی هستند کشورهایی که هم هزینه پایین تری دارند و هم جاذبه گردشگری به میزان لازم(!) که شما رو رضی خواهند کرد. در مقاله امروز می خواهیم چهار کشوری را به شما معرفی کنیم که سفر به هر یک از آنها برای هر گردشگری لذت بخش است.

اگر بخواهیم صادق باشیم و واقعیت را بگوییم، باید گفت که کشورهای آسیایی علاوه بر زیبایی های بسیار مشهود و بی نظیری که دارند، از هزینه سفر پایین تری هم برخوردار هستند؛ حقیقت این است که شاید سفر به اروپا حتی به لذت بخشی سفرهای آسیایی هم نباشد اما خب دهن‌پر کن تر است!

 

تایلند، بلغارستان، مالزی و هند، از بهترین مقاصد گردشگری هستند که هر توریستی از سفر به آنها استقبال می کند. جاذبه های گردشگری هر یک از این کشورها به اندازه ای هستند که نمی توان همه آنها را در این مقاله معرفی نمود و ما تنها به معرفی تنها یکی از جاذبه های گردشگری این کشورها بسنده می کنیم.

تایلند

تایلند را شاید بتوان بعنوان محبوب ترین مقاصد ایرانی ها معرفی کرد که همواره در ایام مختلف سال از سفر به شهرهای مختلف آن استقبال می کنند. پاتایا، پوکت، بانکوک، چیانگ مای و سامویی از مهمترین شهرهای تایلند هستند که می توانید در تور تایلند خود به آنها سفر کنید.

 

صخره هام هود از جمله مکان هایی هستند که در زمان حضورتان در تایلند حتما باید سری هم به آنجا بزنید. این صخره دارای ارتفاعی حدود 860 متر از سطح زمین می باشد که البته برای رسیدن به آن باید چندین کیلومتر را با پای پیاده طی کنید که مطمئنا ارزشش را خواهد داشت.

بلغارستان

بلغارستان کشوری است که فرهنگ آن مانند کشورهایی نظیر ارمنستان و گرجستان در اروپا می باشد. پایتخت این کشور صوفیه است و علاوه بر صوفیه، وارنا نیز همیشه مورد توجه گردشگران تور بلغارستان قرار داشته است. سواحل بلغارستان به همراه هتل های ساحلی آن که اکثرا 5 ستاره هستند و دارای انواع امکانات رفاهی می باشند، همیشه در کانون توجه گردشگران سراسر دنیا قرار داشته است.

 

اما می رسیم به پیشنهاد و توصیه اکید ما در زمان حضور در این کشور که بی شک بازدید از آثار تاریخی باقی مانده از زمان حضور رومی ها در این کشور است. از آنجایی که بلغارستان دارای تاریخی دیرینه است، مرور تصویری حضور تاریخی رومی ها در این کشور نیز بسیار می تواند جالب باشد.

مالزی

مالزی آنقدر زیباست و حتما هم خودتان آنقدر از آن می دانید که دیگر نیازی به تعریف ما نیست. طبیعتا زیباترین و مدرن ترین شهر مالزی پایتخت آن کوالالامپور است اما لنکاوری و پنانگ نیز از دیگر زیباترین شهرهای مالزی هستند که می توانید به آنها نیز سفری حتی 1 الی 2 روزه داشته باشید.

 

آکواریوم بسیار دیدنی KLCC هم می تواند از دیگر گزینه ها برای تجربه ای هیجان انگیز باشد. تور مالزی 96 طبیعتا فرصتی برای شما خواهد بود تا از تجربه کردن این همه هیجان غافل نمانید.

هندوستان

هندوستان... کشوری پهناور، زیبا و بسیار تماشایی با جاذبه های بسیار معروف دیدنی گردشگری که اگر ماه ها هم در هندوستان بمانید احتمالا باز هم وقت برای دیدن همه آنها کم بیاورید.

گوا، بمبئی و دهلی نو از معروف ترین شهرهای این کشور هستند که هر یک می توانند گزینه ای مناسب برای اقامت شما در تور هند باشند. تاج محل، مومبایی، جی پور، حیدر آباد و شیملا از جمله جاذبه های گردشگری این کشور هستند که می توانید در خلال سفر خود از آنها هم بازدید بعمل آورید.

 

اگر هم قصد خرید دارید، بازار معروف راجا کیماندی (Raja ki mandi) در شهر آگرا را برای تهیه سوغات و مایحتاج‌تان معرفی می کنیم. به یاد داشته باشید که اگر به آگرا سفر کردید، حتما از غذاهای محلی و لذیذ آگرا در رستوران های معروف این شهر نیز بچشید.

منبع:

http://xn--mgbfq7fk61f.mihanblog.com

2377 نمایش

نظر دادن