تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 اسفند 1391 ساعت 19:14

اعلام حمایت مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از کاندیداتوری سید محمد خاتمی

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی اعلام کرد: تشکل ما همانند سایر گروه‌های عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خواهان کاندیداتوری سید محمد خاتمی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری است.

فرج کمیجانی دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در گفتگو با ایلنا با اعلام حمایت تشکل خود از کاندیداتوری سید محمد خاتمی عنوان کرد: با توجه به وضعیت بد حاکم در اوضاع اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جامعه برای برون رفت از وضع موجود نیازمندرئیس جمهوری هستیم که بتواند با کسب آرای اکثریت قاطع آحاد مردم و مقبولیت بین نخبگان و متخصصان حوزه‌های مختلف دولتی کارآمد و مورد وثوق همه دلسوزان نظام را تشکیل دهد و با اتکا به نظرات تخصصی اعضای دولت آینده و مشاوران در راستای سند چشم انداز ایران، ایرانی پیشرفته را برای کشور رقم بزنند.

وی افزود: در بین افرادی که اسامی آن‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است ضمن احترام به همه آن عزیزان بهترین و مقبول‌ترین گزینه سید محمد خاتمی است چرا که در صورت حضور وی در انتخابات بزرگ‌ترین اجماع حول محور ایشان از سوی انجمن‌ها، گروه‌ها و احزاب اصلاح طلب و حتی طیفی از اصولگرایان معتدل شکل می‌گیرد.

کمیجانی با بیان اینکه خاتمی دارای پایگاه اجتماعی قدرتمندی است گفت: وی دارای سابقه مدیریتی روشنی است وتنها با سبک و سیاق مدرییتی خاتمی است که می‌توان گام‌های توسعه و پیشرفت را سرعت بخشید و همدلی نزدیک بین نیروهای دلسوز اعم از اصلاح طلب و اصولگرا ایجاد کرد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: همه فعالان سیاسی کشور اعم از اصلاح طلب و اصولگرا که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی دارند و موفقیت و سرفرازی نظام آرزوی آن‌ها است از شنیدن خبر کاندیداتوری خاتمی که باعث مشارکت حداکثری مردم می‌شود اظهار خوشحالی خواهند کرد و آن‌هایی که از کاندیداتوری او نگرانند یا مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و یا رقبایی هستند که منافع فردی و گروهی خود را بر منافع کشور ترجیح می‌دهند.

وی با تاکید براینکه اصلاح طلبان جریانی ریشه دار و باسابقه روشن در کشور هستند، گفت: این طیف هیچ‌گاه قابل حذف از عرصه کشور نیستند خاتمی با میزان محبوبیتی که دارد بهترین گزینه برای تزریق عمومی به جامعه است.

عضو کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: با توجه به عملکرد بسیار ضعیف دولت اصولگرا که باحمایت یکپارچه اصولگرایان بر سر کار آمده و از این بابت مجموعه اصولگرایان به ملت ایران بدهکار هستند تشخیص برتری عملکرد دولت خاتمی نسبت به دولت اصولگرایان بر یکایک آحاد مردم روشن بوده و کار مشکلی نیست و اکثریت مردم ایران از دولت خاتمی ذهنیت مثبتی دارند لذا نسبت به روی کار آمدن دولت اصلاح طلب با ریاست خاتمی اشتیاق بیشتری دارند.

1659 نمایش

نظر دادن