تاریخ انتشار: شنبه, 07 آذر 1394 ساعت 13:35

کلک عادل فردوسی پور در یک نظرسنجی

قبل از اتمام نظرسنجی 90 برای انتخاب تیم منتخب ایران بعد از انقلاب، همه پیش بینی می کنند 9 مهره این تیم پرسپولیسی باشند.

به گزارش خبرآنلاین؛ در حال حاضر احمدرضا عابدزاده، جواد زرینچه(دفاع راست)، مجتبی محرمی(دفاع چپ)، محمد پنجعلی و سید جلال حسینی(دفاع راست) و کریم باقری(هافبک دفاعی) انتخاب شده اند و مردم به زودی هافبک چپ، هافبک راست، هافبک نفوذی، پشت فوروارد و فوروارد را انتخاب می کنند.

معمولا در نظرسنجی ها تیم منتخب با سیستم 2-4-4 انتخاب می شود اما عادل فردوسی پور برای آنکه کریمی و علی پروین را در یک پست قرار ندهد، سیستم تیم مورد نظر خود را به 1-1-4-4 تغییر داده است. بدین ترتیب این دو اسطوره پرسپولیس در قالب یک پست قرار نمی گیرند.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که پروین در پست هافبک نفوذی با منصوریان، نویدکیا و جباری رقابت می کند و علی کریمی هم در پشت فوروارد با فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی. علی دایی هم با چنگیز، حسن روشن، فرشاد پیوس و ناصرمحمدخانی رقابت می کند که به احتمال فراوان اول می شود.

در چپ هم احتمالا رقابت اصلی بین دژاگه و نیکبخت خواهد بود و در راست هم مجید نامجو مطلق و مهدوی کیا که ستاره پرسپولیسی ها شانس بیشتری برای رای آوردن دارد. بدین ترتیب به احنمال فراوان 9 پرسپولیسی(عابدزاده، کریمی، پنجعلی، سید جلال حسینی، مجتبی محرمی، مهدوی کیا، علی دایی، علی پروین و کریم باقری) در تیم منتخب ایران بعد از انقلاب خواهند بود که شاید با واکنش استقلالی ها روبرو شود.

1169 نمایش

نظر دادن